rozwieję wasze wątpliwości.
nikt z was nie wpadł na to że producenci np.wzmacniaczy samochodowych zaznaczają w instrukcji że "-" ma być na masie lub na aku, więc nie ma co się kłucić tylko przeczytać instukcję.. spotkałem sie z tym że na jednym z magnatów było napisane że jak sie pociągnie mase do karoserii to uszkodzenie wzmacniacza nie będzie podlegać rekalamacji. inna sprawa że po wymontowaniu go z auta, nie da sie tego sprawdizć jak był podłączony i mogą sobie wsadzić to ostrzeżenie tam gdzie mnie mogą w dupe pocałować.
nigdy nie zamontowałem wzmaka z ciągnięciem + i - z aku, po prostu w każdym prawie bagażniku jest magiczna śróbka do masy.. po co się męczyć? z drugiej strony na zawodach CA mile widziane jest pociągnięcie 2 kabli.. a po h** to robić to nie wiem.
nikt z was nie wpadł na to że producenci np.wzmacniaczy samochodowych zaznaczają w instrukcji że "-" ma być na masie lub na aku, więc nie ma co się kłucić tylko przeczytać instukcję.. spotkałem sie z tym że na jednym z magnatów było napisane że jak sie pociągnie mase do karoserii to uszkodzenie wzmacniacza nie będzie podlegać rekalamacji. inna sprawa że po wymontowaniu go z auta, nie da sie tego sprawdizć jak był podłączony i mogą sobie wsadzić to ostrzeżenie tam gdzie mnie mogą w dupe pocałować.
nigdy nie zamontowałem wzmaka z ciągnięciem + i - z aku, po prostu w każdym prawie bagażniku jest magiczna śróbka do masy.. po co się męczyć? z drugiej strony na zawodach CA mile widziane jest pociągnięcie 2 kabli.. a po h** to robić to nie wiem.
Skomentuj