Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Mały problem z ONKYO TX-7700

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Mały problem z ONKYO TX-7700

Witam wszystkich. Posiadam aplituner jak w tytule. Problem polega na tym, że w jednym kanale w momencie gdy np. w kuchni załącza się lodówka słychać dość głośno trzaski. Czy jest to wina kondensatorów zasilacza czy czegoś innego. Nie znam się aż tak bardzo na elektronice dlatego też proszę o rade. Pozdrawiam.

Raczej sprawa sprowadza się do zakupu listwy(przedłużacza,jak zwał tak zwał) z filtrami sieciowymi.

Skomentuj

Cały czas amplituner podłączony jest do sieci przez właśnie taką listwe ( razem z kompem ). Wcześniej nie zdarzało się aby ten kanał trzaskał...

Skomentuj

listwa przeciw przepieciowa tu duzo nie da w zasadzie powinienes zaopatrzyc sie w filtr sieciowy moze byc heliona tu juz filtracja jest bardziej rozbudowana

wyjsciem moze byc takze przezucenie sie do innego gniazdka 220
        chodz jak mam byc szczery amplitunery sa urzadzeniami doskonale zabezpieczonymi przez skutkami takich ingerencji wiec moze sprawdz czy nie masz problemow w gniazdku moze jakies zwarcie z uziemieniem trudno mi tu cos mowic moj amplituner ma specjalne przylacze ktore przylacza sie do zera albo do jakiegos miejsca ja mma podlaczone do kaloryfera ;0

Skomentuj

Hehe,a zlap sie lokciem kompa i kaloryfera,potem spytaj sasiada ktory to sie tez podpiał

P.s
          niewiem jak sie zlapac lokciem no ale... dotknij

Skomentuj

A tak na poważnie, co może byc tego przyczyną???

Skomentuj