Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Płytka drukowana

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Płytka drukowana

Jestem początkujący wiec nie naśmiewajcie sie proszę o zetelna pomoc. Chciiałem sie dowiedziec jakim najłatwiejszym sposobem namalowac scieszki na płytce miedzianej??

Najłatwiej markerem (nawet za 5 PLN)... i potem to juz tylko trawić (środek drobnokrystaliczny lub trójchlorek żelaza - jak pamiętam),oczywiście jakość niższa niż przy prasowaniu czy naświetlaniu UV.
    powodzenia

Skomentuj

na stronie masz opis zrobienia plytak wiec czego sie pytasz na forum .. tam jest wszystko pikinie opisane :|

Skomentuj

A gdzie moge kupic trujchlorek zelaza? Mam kwas solny czy mozna nim trawic?

Skomentuj

trUjchlorek żelaza...pewnie nigdzie

słownik się kłania panie kolego.

A trójcholer żelaza to pewnie w sklepie z art. dla elektroników.

Skomentuj

Kwas solny nie trawi miedzi usunie tylko tlenki z powierzchni.
            Doskonale trawi miedz kwas azotowy lecz jest za bardzo agresywny do scieżek namalowanych markerem.

Skomentuj

oj panie eshO, trójchloreR trudno bedzie znalezc w sklepie dla eleKTORników :)

pzdr dla Cie

Skomentuj

oj nie chodziło się na chemie w szkole hellmans :)

Skomentuj

Zamieszczone przez krzyzak
                  oj panie eshO, trójchloreR trudno bedzie znalezc w sklepie dla eleKTORników :)

pzdr dla Cie
                  Ciii :P

ps. eshO=/=esh0 :P

Skomentuj

Idz do sklepu elektronicznego i powiedz, że chcesz wytrawiacz. Oni będą wiedzieli o co chodzi.

Skomentuj