Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wzmacniacze do głośników aktywnych

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Wzmacniacze do głośników aktywnych

Witam wszystkich,

Szukam dobrych wzmacniaczy (końcówki mocy) w klasie D w rozsądnej cenie. Wzmacniacze mają pracować w dwudrożnych kolumnach aktywnych. Wzmacniacze mogą być bez obudowy, moc może być niska - wystarczy nawet uczciwe 20W. Zależy mi przede wszystkim na jakość, niskich zniekształceniach.

Cena w okolicy 500zł za sztukę - zakładając, że wzmacniacze będą stereo. Jak wyjdzie kilkaset złotych więcej, to nic się nie stanie.
    Zacząłem szukać na aliexpress, niby jest tego dużo ale ciężko coś konkretnego wybrać. A że nie mam doświadczenia w tym temacie - proszę o pomoc.

Dzięki
    Andrzej

Idź na stronę blackdotaudio, są tam wzmaki Icepower.

Najlepiej dla ciebie będzie pasował: Icepower 50ASX2(SE) 2x50W, wszystko w jednej płytce razem z zasilaczem, cena też się zgadza.

Są też na aliexpress, czy ebay prosto z chin, ale z tego co ustaliły internety, są to raczej odrzuty które nie przeszły kontroli jakości z jakiegoś powodu.
    Jaka jest prawda, nie wiem, ale cena nowego z oficjalnej dystrybucji jest na tyle fajna że nie opłaca się ryzykować.
    Last edited by Marcin V; 16.10.2023, 16:34.

Skomentuj

Dzięki za podpowiedz. Faktycznie, chyba nic lepszego/pewniejszego za te pieniądze nie znajdę. Patrząc na dane techniczne to w zakresie 0,2-2W (na którym mi najbardziej) zależy jest dobrze

Skomentuj

bardzo ciekawą pozycją jest ten wzmak z DSP https://blackdotaudio.eu/dayton-audi...7,1400253.html
        są też wersje z mniejszą mocą. ciekawe czy już ktoś w Polsce zrobił monitory na tym

Skomentuj

Ja osobiście polecam MA12070, a szczególnie wersję MA12070P z wejściem I2S . Zrobiłem na tym zestaw aktywny z DSP na ADAU1445. Tu trochę o tym projekcie:
          Econowave 2-way na głośnikach Faitalpro - DIYaudio.pl

Moduły wzmacniaczy możesz kupić w Chinach, np takie: