Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przenośna szafa grająca

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Przenośna szafa grająca

Hej, jestem laikiem w dziedzinie elektroniki.
    Wczoraj do głowy przyszedł mi pomysł żeby zrobić sobie coś takiego jak przenośny sprzęt grający. W domu mam głośnik prawie identyczny jak ten Tutaj. Myślałem nad tym żeby taki głośnik wrzucić do plecaka i załączyć do Mp3. Tylko nie wiem jak doprowadzić do niego prąd. Z góry dzięki za pomoc.

Ani ten głośnik szerokopasmowy, ani z mp3 go nie napędzisz...
    Pomiędzy głośnikiem, a mp3 potrzebujesz wzmacniacza, a wzmacniacz trzeba z czegoś zasilać, a akumulatory ważą ;]

Zresztą - tak naprawdę po co Ci coś takiego ?

Skomentuj

rafael_11, dużo zależy od tego jak chciałbyś to wykorzystywać.
      Jeżeli to ma być całkowicie mobilne to proponowałbym złożyć kit J-67. Jest to miniaturowy wzmacniacz 2W. Ekstra prosty w składaniu- w sam raz dla Ciebie Może nie jest demonem mocy, ale naprawdę potrafi głośno zagrać (ale potem szybko wzrastają zniekształcenia). Twój głośnik ma efektywność 91db, a więc sporo. Można to zasilać choćby 9-woltówkami albo np. trzema 4.5V bateriami. Nie pogra to co prawda za długo, ale na ciche granie przewz jakiś czas starczy (jak mierzyłem to przy wysterowaniu tego układu moją mp3 [5mW na wyjściu] max prąd pobierany wahał się od 100 do 130 mA).
      Jeśli miałbyś do dyspozycji jakiś konkretny aku, albo sieć 230, proponowałbym coś mocniejszego, np tda2030. Trzy proste schematy znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic106638.html Co prawda nie sprawdzałem żadnego z nich, ale powinno hulać

Skomentuj

Właśnie dobrze wiem że są potrzebny wzmacniacz, jestem laikiem i nie wiem jaki ma być ten wzmacniacz.
        No fajnie by było iść i mieć cały czas fajną muze przy sobie.

[ Dodano: 2008-03-15, 10:41 ]
        No to który ten wzmacniacz ?? Ten pierwszy z tego linku co mi podałeś ??

Skomentuj