Do modelu CCR tak było, a już od CCX Koenigsegg wstawia swoje silniki.przecież to w sumie fordowski silnik - hamerykanske V8 z nierównym wałem![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aQ8xDia5RNY Ehhhhh, kiedyś mnie będzie stać...
Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
Do modelu CCR tak było, a już od CCX Koenigsegg wstawia swoje silniki.przecież to w sumie fordowski silnik - hamerykanske V8 z nierównym wałem![]()
Na czym polegają te modyfikacje, których sami amerykanie robic nie potrafią?
Zapewne na tym co zwykle. Amerykańce jak potrzebuja więcej mocy to robią to co im najlepiej wychodzi, zwiększają pojemność silnika . Po co się męczyc w jakieś 2 turbosprężarki, intercoolery, mapowanie silnika, dostrajanie wlotu i wydechu itd. Fajnym przykłądem podejścia do motoryzacji jest porównanie swiata wyścigów europejskich i amerykańskich. U nas jest formula 1 z całą swoją precyzją i zaawansowaniem technologicznym i amerykańskie nascar z prymitywnymi samochodami z wielkimi silnikami. Jakby ich ze sobą skonfrontować to pewnie amerykańce przez 50 lat by zamykali ogon w F1 a któykolwiek team F1 zlałby dupsko amerykańcom w nascar w 1 sezonie
Ale skoro jesteśmy przy motoryzacji, to jak wyjasnic doskonale osiagniecia zespołu Corvette w wyścigach Le Mans?
jestem wielkim fanem diesli. bardzo mi odpowiada ich charakterystyka, wady i zaletyDIESEL czy BENZYNA ?
Wiesz jaka jest roznica miedzy tym Pezotem, a Corvette? Taka, ze Pezoty z wyscigow le mans z tymi z salonu laczy tylko napis HDI na nadwoziuTak samo jak tego francuskiego, nie znajacego sie na motoryzacji peugeota który lał wszystkich przez parę sezonów . amerykanie nie mają patentu na wszystko i nie są we wszystkim najlepsi. Na pewno nie w motoryzacji.
Taka, ze Pezoty z wyscigow le mans z tymi z salonu laczy tylko napis HDI na nadwoziu
niby, tylko gdzie ona jest w tych pezotach, bo nie widaćNie byłbym taki pewien, po to się robi wyścigówki żeby testować technologie która ma być użyta w cywilnych autach
niby, tylko gdzie ona jest w tych pezotach, bo nie widać
Witam
Panowie parę stron wcześnie pytałem się jaki samochód kupić do 15 tyś (chodziło o model, diesel) teraz mam dylemat od którego tak naprawdę powinienem zacząć, czyli: czy kupić samochód z silnikiem DIESEL czy BENZYNA ? Kilometrów będę robić mało tzn myślę że rocznie około 15 tyś, samochodem będę jeździć głównie po mieście. Doradźcie
Ale to nie jest nic wyczynowego, ponieważ kazda firma ma dziś praktycznie podobna technologie, a nie kazda startuje w wyścigach. Dzis na kazdzym dizlu odpowiednio przygotowanym można zejść niezwykle nisko. Ja w swoim sceniku ii 1.5 dci zrobiłem srednia 3.8 na dystansie ponad 500 km. Przy czym ten silnik to już stara konstrukcja, a masa samochodu i jego opory czolowe do wzoru nie naleza.Bo jest pod maską w silnikach HDI. Nie bez przyczyny na cywilnych peżotach, zupełnie niemodyfikowanych jest sporo dobrych wyników długodystansowych. Ludzie takimi HDI schodzili do 3L/100 albo i nawet mniej . Dziwne ze nikt tego nie zrobił na corvette ani na porche , hmm , prawda?
Ja też, ale niedawno wybierałem auto dla mamusi i wybór padł na benzynę z prostych powodów... Diesel jeździłby niedogrzany, bardziej odporna jest benzyna podczas mrozów a spalanie wcale nie będzie mniejsze przy krótkich trasach, a eksploatacja już wiele tańsza..jestem wielkim fanem diesli. bardzo mi odpowiada ich charakterystyka, wady i zalety
ale patrzac na obecne ceny paliw i samochodow z dieslem rowniez bym wybral duza benzyne + LPG
O Taylorach już dawno jest glosno http://autokult.pl/2012/05/09/nowy-...na-jednym-baku-dla-volkswagena-passata-20-tdi wole passata bez zastanowienia. Roznica w spalaniu wlasciwie żadna.Żeby nie być gołosłownym, o prosze http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1321 . 2,6l /100 zwykłym seryjnym wozem