• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Budowanie na ekranie - czyli relacje z budowy na zywo :)

ja tam tylko przeszkadzam :wink:
bibi717, to jest druga strona tej opuszczanej odgrody, która dzieli kabinę kierowce od pasażerskiej.
 
lklukasz napisał:
ja tam tylko przeszkadzam :wink:
bibi717, to jest druga strona tej opuszczanej odgrody, która dzieli kabinę kierowce od pasażerskiej.
No to rozumiem, ale dla czego przetwornica z 230V? (proszę mnie poprawić jeżeli się mylę :))
 
kombo napisał:
nowy1, ten biały przewód to srebrzanka w teflonie? Gdzie to kupiłeś?

tak srebrzanka w teflonie


kupiłem od gościa na wolumenie z samolotu amerykańskie :)

100 metrów

ale już niestety nie ma

kabelek był fabrycznie nowy zalakowany


polecam takie podobne mają w polinku 7 zł metr
 
Chciałem zapytać czy obicie takiego frontu, skajem jest do zrobienia ? czy trzeba by łączyć kawałki. Te na fotce to skrzynki kolegi i będzie je malował tak jak te drugie (moje) ale ja tym razem chciałem cały przód dać obity.


Pozdro
 
Tak ta mniejsza sztuka grała na zwrotce samochodowej bo kolega nie mógł się doczekać aby sprawdzić jak to gra, a że zwrotki miałem jeszcze nie włożone do auta to je wykorzystałem :mrgreen:

Ale ja z tym obiciem :razz: :?:
 
W takim razie będę próbował bo drugi raz malować nie będę (szpachlowanie jest nie na moje nerwy :razz: )
 
Witam, ja właśnie dopieszczam obudowe -szpachlowanie :D budowa tego suba strasznie mi się przeciaga z powodu braku czasu, kasy i materiałów :sad:

 
Pawell_17, a "rułka" nie za mała? To jest coś w okolicy fi50 mm? Obawiam się, że może z niej coś poza basem promieniować - chodzi o to, że przy takim dużym głośniku i tak małym porcie BR może Ci w nim "furkotać" powietrze. Paweł S zrobił symulację (nawiasem mówiąc bardzo ciekawe opracowanie) prędkości powietrza w tunelu w zależności od jego przekroju i wyprofilowania i tam czarno na białym widać, że duża prędkość powietrza w tunelu (a u Ciebie może się tak stać) wywołuje pewne jego (powietrza) zawirowania i turbulencje, które są powodem nieprzyjemnych (przynajmniej w trakcie słuchania muzyki) dźwięków. Radzę zwiększyć (i odpowiednio wydłużyć dla poprawnego strojenia) tunel.
 
dabyl, Dziękuje, właśnie uruchomiłem troszkę żeby sobie pograł i były w niektórych dźwiękach nieprzyjemne świsty. Na dniach spróbuję powiększyć BR.
 
Ziomek86 napisał:
W takim razie będę próbował bo drugi raz malować nie będę (szpachlowanie jest nie na moje nerwy )
ale wiesz ze pod skajem widac nawet wlosek z pedzla? ;>
tak wiec wyszlifowac i tak musisz
 
Powrót
Góra