• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Firma Polink - miły gest

Rejestracja
Gru 5, 2007
Postów
1,140
Reakcji
1
Lokalizacja
Katowice
Witam

Dobra opinia firmy Polink jest ogólnie znana, ale chciałbym w tym miejscu w formie podziękowania opisać sytuację, która mi się przytrafiła, a która jeszcze bardziej potwierdza niespotykaną klasę i wzorową obsługę firmy.

Zamówiłem kilka części w firmie Polink. Niestety, przesyłka nie doszła w ciągu dwóch tygodni do dzisiaj. Okazało się, że została wysłana do osoby o tym samym imieniu i nazwisku, ale nie do mnie tylko do mieszkającej w innym mieście (nie ważne jakim). Wina w sumie leżała po obu stronach, ale chyba nawet bardziej po mojej - zatwierdziłem fakturę nie zauważając, że jest inny adres.

Dzisiaj zadzwonił do mnie szef firmy i powiedział, że wina leży po obu stronach i czy zgadzam się, żeby zapłacić ponownie, ale po połowie kwoty ja i oni. Oczywiście zgodziłem się. Po 5 minutach zadzwonił ponownie i powiedział, że to rozwiązanie było by śmieszne i małostkowe z ich strony i że w całości sami pokryją koszty.
Oczywiście jest w tym też nauczka, żeby dokładnie sprawdzać, czy dane są poprawne.
Firma nie tylko nie zostawiła mnie na tzw. "lodzie", ale zrobiła dużo więcej. za co jestem bardzo wdzięczny.
 
no to faktycznie mily gest ;)

a probowaliscie sie kontaktowac z ta osoba do ktorej poszla pierwsza paczka?
moze i klient przejmie kulture firmy i zwroci paczke? ;)
 
wielkie gratulacje dla firmy
ale ja przelalbym ustalona polowe na konto firmy
a tak na dalsza dobra wspolprace

wierze, ze jak wyjasni sie sprawa z tamtym odbiorca to oddadza kase
 
Wczoraj pod wieczór rozmawiałem z szefem a dzisiaj przed południem już był listonosz z częściami. Nie trzeba komentować:)

Wysłali do niego e-mail wczoraj, ale do dzisiaj rana się nie odezwał. Telefonu niestety nie mają jego. Wiedział, że nie zamawiał tych części i powinien sam od siebie to załatwić z firmą. Jak się nie odezwie to dla mnie taka osoba jest po prostu złodziejem i tyle. Ale jakie mamy polskie społeczeństwo to każdy wie...
 
jest przerwa swiateczna
moze paczka jest na poczcie jeszcze nie odebrana
poczekaj jeszcze chwile
 
Miły gest ze strony Polinka,nie często spotyka się taką reakcję na problem,to się chwali :) Mam tylko jedno ale:

Jak się nie odezwie to dla mnie taka osoba jest po prostu złodziejem i tyle.

"Kradzież (art. 278 kk) - zabór cudzej rzeczy w celu przywłaszczenia. Pod pojęciem zaboru rozumie się fizyczne wyjęcie rzeczy spod władztwa właściciela. Dotyczy to również przedmiotu pozostawionego przez niego w znanym mu miejscu w zamiarze późniejszego jej zabrania. Wymóg dokonania zaboru oznacza, że nie jest możliwa kradzież rzeczy znalezionej przez sprawcę lub jemu powierzonej.

Złodziej? no chyba nie. Za to:

Przywłaszczenie (art. 284 kk) - występek polegający na włączeniu cudzej rzeczy ruchomej lub cudzego prawa majątkowego do swojego majątku.

...to co innego,hasło złodziej tutaj nie pasuje.
 
przywlaszczenie chyba tez nie, bo ta rzecz zostala mu powierzona a nie przywlaszczyl jej sam
 
Powrót
Góra