• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

grające blachy bagażnika w Espero

Michone, prad na wylaczonym 12V z groszami, na wlaczonym 14,4 czyli prawidlowo. Kabel zasilajacy wzmaki to 35mm kw. Więć nie może być za cienki:) Masa do karoserii.Moc wzmacniaczy to 500RMS i jakies 150RMS. Do dB dragu hehe jeszcze brakuje dlatego jestem zdziwiony, ze mi te swiatla przygasaja:/ Wlasnie mysle, ze to wina aku:/ ale zanim kupie chce byc pewien bo poco wywalac kase niepotrzebnie. No i jak wyrzuce na luz podczas jazdy to spadki napiecia juz sa zajebiscie odczuwalne bo poprostu slychac znieksztalcenia w glosnikach i to tez jest bol:/ A moze to wina masy? Jest ciensza niz zasilanie do wzmakow, ale i ma krotsza droge to karoserii. Martwi mnie to, bo chcialbym jeszcze na wiosne dodac jakis piecyk (zaczela mnie ta zabawa wciagac hehe, teraz juz rozumiem wyjadaczy z tego forum:) , a z pradem juz teraz sa problemy.
 
mysle ze jednak aku, ostatno na noc zostawilem samochod, jedyne co moze ciagnac prad to alarm. Ale swiecila sie tez kontroka jedna na desce. A rano chce zapalic, zakrecil slabo raz, drugi raz a za 3cim koniec:/ Wiec pojemnosci to on juz nie trzyma w ogole:/
 
hm... moj kumpel podobnie mial, nowy akumulator wstawil do nowokupionego samochodu, no i kontrolki mu sie swiecily jakies, wiec odlaczal akumulator jak wysiadal, pojechal do mechanika no i powiedzial ze alternator cos siadl, ale ze moze jezdzic (czy cos takiego), no i wracal do domu ktoregos dnia, i w polowie drogi (jeszcze ze 40km mial) zgasly mu swiatla, silnik zgasl i tyle..., wymenil alternator i jest ok
 
napisal ze masa jest ciensza od plusow z aku?? przecierz to jest co najmniej niepoprawne....

[ Dodano: 2006-11-21, 16:55 ]
i napisz ile Ah ma akumulator, i jaki silnik

[ Dodano: 2006-11-21, 16:57 ]
i wedlug mnie alternator powinien byc ok skoro ma 14,4V na wlaczonym... normalnie jest cos kolo 13,8 wiec u ciebie jest ponad przecietna
 
ja bym powiedzial ze to moze byc cos z masa. sprawdz czy masz dobrze zarobiony punkt masowy. lakier musi byc zdarty do golej blachy w miejscu mocowania przewodu, no i przyklecone porzadna sruba. moze cos zasniedzialo?

bycmoze tez punkt masowy jest w nieodpowiednim miejscu i ie ma wystarczajacego polaczenia z rama?
 
Sprawdze to mase od aku, moze pomoze:/ i dam wieksze przekrojy masy do wzmakow.A mam takie pyatnie jeszcze odnosnie rozchodzenia sie cisnienia w bagazniku. W Espero od strony siedzen nie ma zadnej plaszczyzny generalnie, kawalek tandetnej ala tektury maskuje gabke. Wywalilem to i przycielem sklejke na wymiar, wycielem identyczny przelot jak jest w podlokietniku i oblozylem materialem. Do tego sa przykrecone wzmaki. I tak sie zaczalem zastanawiac czy aby ta plyta nie blokuije cisnienia wydobywajacego se do kabiny? Slyszalem sugestie, zeby otwory glosnikowe z tylu byly otwarte, zeby przeplkyw powietrza byl ok. Co o tym sadzicie?
 
no to co zrobiles raczej nie pomaga, kilka osob juz tutaj sie skarzylo ze maja w BMW blache za siedzenami i nie czuja basu z bagaznika, u ciebie teraz jest cos podobnego chyba
 
nie wiem jak to jest u mnei w fordzie sierra za siedzeniem jest blacha za blacha 60L butla LPG a za nia byl dopiero sub i nie bylo problemu....
 
Mam ta sklejke za siedzeniami, lle tak jak mowilem jest wyciety spory przelot ja wiem wielkosci a4 , poza ty ja za siedzeniami nie mam blachy na calosci tylko wzmocnienie na krzyz. Cisnienie do srodka jest OK wg mnie. Wlos sie na glowie jezy:D Problem tylko z blachami brzdekajacymi, jak tylko upoluje maty bede z nim walczyl.
 
Powrót
Góra