• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

I co z takimi drzwiami robic

Rejestracja
Cze 4, 2007
Postów
279
Reakcji
0
Lokalizacja
Bdg
Właśnie zakładam normalne przewody do systemu i instaluje w końcu wzmaka, jest więc okazja by spojrzeć na drzwi. Problemy sa 2:
1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?
2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?
Oto dokumentacja zdjęciowa:
1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG
 
Kajman napisał:
1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?

Obawiam się, że trzeba by wywalić kieszeń i zrobić panel z mdf-u.

Kajman napisał:
2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?

Zdejmij to, bo wewnątrz pewnie jest jedna mata tylko naklejona, na wygłuszeniu się nie oszczędza ;)

Co to za auto?
 
Musisz jak będziesz chciał audio a wiem, że będziesz przeciąć przewód od ogrzewania.
i jakoś go zaślepić. Są kolesie od zderzaków co kleją wszystkie plastiki.
I wyrzynarką jechać po wszystkich plastikach :) ..z dystansami będzie kupa zabawy.

btw jestem ciekaw jaka jest różnica w średnim paśmie. Bas wiadomo, że traci i to bardzo dużo ale z drugiej strony ...i tak sie ucieka z basu na zestawach.
 
UKA napisał:
Kajman napisał:
1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?

Obawiam się, że trzeba by wywalić kieszeń i zrobić panel z mdf-u.

Kajman napisał:
2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?

Zdejmij to, bo wewnątrz pewnie jest jedna mata tylko naklejona, na wygłuszeniu się nie oszczędza ;)

Co to za auto?

Wywalenie kieszeni odpada, to nie ten typ auta żeby tak go dłubać, zwłaszcza że kieszeni usilnie używam.

Pod tym są tylko drzwi-poszycie zewnętrzne, na samej górze na wysokości 20cm jest kawałek wewnętrznego stelażu. Sęk w tym, że to wygłuszenie jest elastyczną gąbką-pianką :(
Auto to Renault Espace JE.

[ Dodano: 2007-07-22, 20:10 ]
TatoTurbo napisał:
Musisz jak będziesz chciał audio a wiem, że będziesz przeciąć przewód od ogrzewania.
i jakoś go zaślepić. Są kolesie od zderzaków co kleją wszystkie plastiki.
I wyrzynarką jechać po wszystkich plastikach :) ..z dystansami będzie kupa zabawy.

btw jestem ciekaw jaka jest różnica w średnim paśmie. Bas wiadomo, że traci i to bardzo dużo ale z drugiej strony ...i tak sie ucieka z basu na zestawach.

Odpada takie rżnięcie auta, jak mówiłem, to już ne te czasy. A dystans wszedłby 16cm? Kurde nie wydaje mi się bez w/w czynności :( No zobaczymy za chwile jak się to zachowa pod większą mocą. Ew. leżą w szafie nowe w kartonie 13cm compo JL Audio VR525-CS, ale nie wiem czy wymiana głośników na lepsze w takich warunkach cokolwiek pomóc może :( To i tak ma grać od 80Hz, ale czy zagra...
 
Że jak? I tak są odłączone :)

[ Dodano: 2007-07-23, 19:12 ]
No i gra jakoś, poniżej 90Hz lepiej nie schodzić, ale reszta gra nawet nawet, jeszcze musze podregulować wsio :)
 
Powrót
Góra