• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Jake auto w okolicach 8-10tys. Przyjazne do CA.

Nie na temat...
No niestety teraz tak traktują klientów. Zagłębiłem się w temat i zgadzam się że jest lipa w vw, wcześniej nie wiedziałem że 1,8tsi były na łańcuchu. Można dodać że autor wątku raczej nie kupi b6 w cenie 10tys. Na pocieszenie pozostaje fakt, że starsze modele były przemyślane na ekonomiczne użytkowanie ze sprawdzonymi silnikami.
 
Nie na temat...
Wrócili już do paska, przynajmniej w skodzie :D z tego co się dowiedziałem nowe silniki wysilone 1,4TSI będą jeszcze gorsze..
 
Fajnie że czytacie co napisałem.
Połowa tematu o diesel'u... którego mieć nie chcę.

Pisałem PB+LPG.
Co do w201 - zdarzają się w dobrym stanie, właśnie niedawno wujek sprzedał swojego elegance 2,5 w turbo dieselu. Ale nie o tym.

Pytałem o przyjazne auta, nie jakieś wielkie ale z bagażnikiem. Czyli passaty odpadają, dla mnie za duże.
Rozmiarowo mówiłem - okolice bory, toledo itd.
 
Volvo v70 , pod kątem ca bardzo przyjazny ,polecam.

Przynajmniej te które robiłem.

Ps. wiem że kombi ale zakładam ze sedan drzwiami nie odbiega.
 
Ostatnia edycja:
Moze Xsara 1.8 8v? silniczek super do gazu, blacha nie gnije, auto wygodne i w zasadzie bezproblemowe, tanie w zakupie.
 
Polecam Seata Leona/Toledo, sam posiadam kilku znajomych posiada(obecnie 4). Dobra blacha, silniki VAG, środek z Audi A3.
 
Jak silnik do gazu to Audi 100 2.3L , najbardziej odporna głowica na gaz i tanio powinieneś kupić . Ocynk 100%. Wrazie co blachy tanio kupisz , a części na szrocie za 50 , 100zł . dobrze ustawiony spali 10LPG/100. Nie wiem jakie w mnim są otwory na głośniki .
 
Ok wszystko jasne.


leon i toledo mają drzwi zrobione jak golf 4 - czyli zdejmowalna blacha na całych, zamiast otworów technologicznych

do tego silniki 1.6sr - niedużo mocy ale wystarczy, tani i łatwy w obsłudze
a jak coś mocniejszego, to i 1.8 albo 1.8T można brać, o 2.3 nie myślę.


Dlatego właśnie toledo wydaje mi się być przyjazne. Tylko nie wiem jak tam głośno w środku, i ogólnie jak akustyka we wnętrzu. Czy nie ma problemów z niskimi tonami, albo coś.
 
Ostatnia edycja:
Podam przykład Passata B6, 2011 rok:

- korozja drzwi
- pompa wodna wymiana 80 tyś
- Rozrząd 105 tyś.
-Turbina 150 tyś,

silnik 1,8 TSI... :(

niesamowite co piszesz o tej korozji.
mój ojciec w 2008 kupił w salonie paska B6 tdi 2.0 CR i ZERO problemów. do dziś przejechał nim 80000 km :) a korozji to sobie nawet nie wyobrażam
ja mam golfa 4 tdi 1.9 z 2003 roku i też ani grama rdzy. bardzo sobie chwalę . silnik 101km zrobiony na 140km daje trochę radości :)
może miałeś bite te drzwi że Ci się ruda pokazała?
 
Peugeot 406, 16cm w drzwiach standardowo, wysoko tonowe w podszybiu, z tyłu gorzej bo głośniki na półce (elipsy ale nie pamiętam jaki rozmiar, chyba te mniejsze) ale tyłem i tak się nie ma co przejmować. Pierwszy raz w życiu wygłuszałem właśnie w takim drzwi i jakoś strasznie trudno nie było więc chyba prosty w wygłuszaniu. W trasie auto w miarę ciche (W audi A3 którą miałem i w 207 który teraz mam jest głośniej niż w 406). Na trasie 4 osoby jadą w dużej wygodzie, nie brakuje miejsca. No i możesz poszukać modelu z V6 3.0 :D
C32080150_10.jpg
 
Ostatnia edycja:
Rozmiar Cie martwi?

Ważne żeby dobrze jeździło.

Nie bardzo w sedanie ale asterix spełnia te kryterium.
 
406 już trochę rozmiarem mi średnio odpowiada, to bardziej pod passata podchodzi no nie?

Toledo też bliżej do Paska niż Golfa. Coś mi się wydaje że podjąłes już decyzje że ma to być Golf/Toledo/Bora i szukasz tylko potwierdzenia. Padło kilka ciekawych propozycji i każda była lepsza od Vagów.
 
Powrót
Góra