Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
Ja tylko chciałem zaznaczyć, że w związku ze znikomym odzewem odnośnie zdjęć odpadających nadruków, nie kontynuuję tematu reklamacji. Podczas rozmowy telefonicznej poinformowałem dostawcę, że nadruk schodzi z większości czarnych koszulek (bo tak wywnioskowałem z Waszych wpisów w tym temacie), które wykonał - umówiłem się z nim, że prześlę mu zdjęcia jako dowód. Nie będę się teraz wygłupiał z trzema czy czterema koszulkami.
komu odpada i chce reklamować?
no myslalem o zalozeniu takiego watku
Lojalnie informuję, że Maxi po dżentelmeńsku zakończył sprawę - przynajmniej w moim przypadku.temat NIE zostanie zamkniety dopoki Maxi nie zalatwi sprawy ze wszystkimi uzytkownikami
Czyli nie dostałeś jeszcze zwrotu za koszulki?widzę, że zostałem sam
dwie koszulki nie majątek, ale nie pojmuję tak gówniarskiego podejścia do sprawy?!
widzę, że zostałem sam dwie koszulki nie majątek, ale nie pojmuję tak gówniarskiego podejścia do sprawy?!