• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Lanzar VW 124aero oryginal vs szczelinowa

Rejestracja
Sty 30, 2016
Postów
4
Reakcji
0
Lokalizacja
Świecie
Witam wszystkich milosnikow mocnej i glosnej muzyki :)
Moze ktos z was mi pomoze :)
Chcialbym zrobic obudowe szczelinowa ale niestety mam ograniczone miejsce w bagazniku i tu zaczyna sie owy problem wlasnie ;/
Posiadam glosnik Lanzar VW 124 w oryginalnej obudowie ktory miesci sie w kuferku ale musialem wyciagnac tylna polke z bagierka i przyciemnic szyby by nikt mi tam nie zagladal bo wszystko bylo na widoku :P
Wiadome z czasem wszystko sie zuzywa podczas uzytkowania i niestety zmuszony bede zerwac folie z szyb i znowu wszystko bedzie wystawione na oczy przechodniow a tego bym chcial wlasnie uniknac :flapper:
Przegladalem wiele stron z typowymi obudowami , przetestowalem wiele programow zuzylem troche materialow nie licze juz straconego na to czasu bo jak wiadome czlowiek tez uczy sie na wlasnych bledach jak by nie patrzec :razz: i stwierdzam ze efekty byly nie powiem ale to jeszcze nie to czego bym oczekiwal :biggrin:
Zakladajac iz mam szyby bez folii i polke w bagazniku miejsce ogranicza sie do danych wymiarow max (zewnetrznych obudowy )
Wys ; 35 cm
Szer ; 90 cm
Gleb. gora i dol ; 40 cm
A tutaj pozostawiam dane glosnika ktore sa na stonie lanzara
http://www.lanzar.com/sku/VW124/Vibe-12-4-Ohm-1600-Watt-Chrome-Subwoofer
P.S Autka uzywam na dlugie trasy bo pracuje za granica dla tego tez mam ograniczone miejsce :flapper:
Moze ktos z was mi pomoze z tym problemem :lol:
 
ale w czym masz konkretnie problem?

ladnie wszystko opisales, ale nie napisales w czym mamy pomoc
 
Problem polega w tym ze wiekszosc programow oblicza litraz do skrzyni z okraglym BR a nie szczelinowym.
No i pozostaje tez pytanie co bardziej by pasowalo pod DB Drag
 
No i pozostaje tez pytanie co bardziej by pasowalo pod DB Drag
zapewne inny glosnik :p

zobacz temat "sekcja zwlok glosnikow"
tam kolega sound wave pokazal jakie buble robi lanzar

ja naprawialem lanzara max 12 i jak szukalem cewek to na allegro sa dostepne 2 modele o roznych parametrach... a w moim glosniku byla jeszcze inna cewka! :D

tak wiec te parametry podane w PDFie nie traktowalbym na powaznie ;)
 
Ogolnie na sam glosnik nie narzekam robi robote i to calkiem calkiem lecz aktualnie pojechal na gwarancji do serwisu bo troche za mocno go wygrzalem :P Ciekaw jestem jaka byla usterka hehe :D
Co do regeneracji glosnikow mam starego magnata tylko cewka mi sie rozjechala i nie moge dostac dobrego kleju by przewinac go na nowo za kazdym razem dzieje sie to samo gdy dostane mocniejszy bas :D
 
Tak wiec zaczalem zabawe z programem WinISD i powiem ze to co program mi wyliczyl po wpisaniu parametrow glosnika to zwariowalem :P
Mam do wyboru 2 obudowy zamknieta oraz pasmowo przepustowa pojedynczo wentylowana w ktora po wymiarach ktore program mi podal to nie wiem czy wogole glosnik tam wcisne :flapper:
Co do zamknietej bym sie zgodzil wymiary hmmm na upartego wcisne w kuferek do auta :)
Walkowalem rozne fora na temat projektow skrzyn i stwierdzam ze kupujac taki zestaw na allegro np to sprzedawcy chyba nie wiedza jaki glosnik w jakiej skrzyni powinien sie znajdowac , pchaja w to co maja byle litry sie po czesci zgadzaly poprostu :glare:
Sumujac to wszystko....to skrzynie z glosnikiem ktora zakupilem nie dostrojono wogole do jego parametrow i stad bierze sie kolejny problem ze nie moglem zbytnio ustawic wzmacniacza by glosnik gral zarazem mocno i czysto :ohmy:
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra