• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Naglosnienie boiska

Shiver napisał:
A takiego steku bzdur dawno nie czytałem

A ja dawno nie widziałem takiego ignoranta faktów.

Trzeba mieć uszkodzony słuch aby nie słyszeć defektu przenoszenia nowoczesnego sprzętu estradowego. Jeśli mikrofon teoretycznie jest ok. a barwa głosu jest silnie odbiegająca od oryginału to coś jest źle , prawda ?

Jeśli dawniej na stadion wystarczało 8*50 W a teraz potrzeba 8*2000W to coś jest nie tak i nie chodzi o to że jest tyle mocy tylko że jest tyle mocy i tak samo głośno bo poszerzone i wzmocnione zostało mocno pasmo niskich tonów.
 
No niestety, wiekszosc koncertow itp nei da sie słuchac, czlowiek wychodzi ogłusozny totalnym jazgotem.
 
Po pierwsze Primo-Jeżeli uważasz za właściwe brak ponad dwóch oktaw w paśmie przenoszenia systemu nagłośnieniowego to nie ma o czym rozmawiać.
Po drugie Primo-"Ludzie też nie potrafią już produkować szerokopasmowych głośników tak dobrych jak kiedyś, mają mało sztywne , ciężkie membrany i bardzo mały stosunek mocy do masy przez co uwypuklają bas wysokie"
Widzę że w życiu nawet nie trzymałeś w ręku nowoczesnego głośnika midbasowego, membrany mają względnie ciężkie membrany ale bardzo wydajne układy magnetyczne przez co właśnie wysoki bas jest OSŁABIONY względem reszty pasma. Przykład:
http://www.eighteensound.com/index.aspx?mainMenu=view_product&pid=238
Tekstu o mało sztywnych membranach nie komentuje.
I po trzecie Primo Ultimo-Nie wiem na jakie imprezy chodzisz i kto je realizuje ale to napewno nie jest tak że wszyscy w okół są głusi a Ty jesteś złotouchy bo w takim wypadku to Ty byś te imprezy realizował.

Co do jazgotu to faktycznie często tak bywa, ale tak to jest jak ktoś próbuje na kiepskim sprzęcie robić duży koncert albo gra na niewłaściwych poziomach. Oczywiście dochodzi kwestia realizacji, przykładowo akustyk dody jest po prostu głuchy i totalnie nie da się słuchać jego miksu.
 
Model, konkretnie, marka dobra ale to nie znaczy że wszystkie ich graty są rewelacyjne. Zaprzyjaźniona firma ma ich liniówkę XLC DVX i kaszanili już na niej imprezy aczkolwiek system ma potencjał. W sumie możliwe że na przyszły sezon u nas na magazynie też będzie stał średni set XLC bo ma naprawdę dobry stosunek ceny do możliwości.
 
Powrót
Góra