• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Nowe auto

Passat odpada. Do wyrzygu tego jest.
haha podoba mi sie twoje podejście :D z resztą mam podobne

Nie napisałeś jakiej wielkosci chcesz auto. No ale ok, jedziemy po kolei:
* Peugeot 307 w tej cenie mozesz znaleźć już cos po lifcie.
* Alfa romeo 147. Chcesz diesla więc fiatowski diesel czyli 1,9JTD jest dzisiaj najrozsądniejszym rozwiązaniem. Bardzo dobra jednostka, mało awaryjna i tania w eksploatacji. Sa wersje 140 koni i co ważniejsze bez filtra cząstek stałych. Co do zawieszenia, to hmm... w końcu to wielowahacz na podzespołach TRW, czy to audi czy to alfa, takie zawieszenie bedzie sie sypać i wcale nie mocniej niż u niemieckiej konkurencji. Najczęściej padaj górne przednie wahacze, które wymeinia sie w całości, a w reszcie zawieszenia idzie wymieniać same tuleje.
* Alfa Romeo 156. W prawdzie nie 3d, ale w tej cenie mozesz mieć auto po lifcie, wiec moze warto sie zastanowić.
 
Nie proponujcie mi golfów, fabi, passatów, itp bo patrzeć na to nie mogę, raz że paskudne a dwa, że co 4 osoba to ma.

skoro masz opla to może zostaniesz w "stajni" ;) już zawsze chorowałem na astre bertone coupe, a w twoim budżecie można już coś całkiem ładnego wyrwać np. (pierwszy z brzegu): http://allegro.pl/piekna-astra-coupe-bertone-1-8-125ps-alu-17-klima-i2111386415.html

co do golfów, to fakt za dużo tego jeździ dlatego mam golf 1,2 i 3 ;)
 
Moje ma ponad 5 lat i nie odbiega w niczym od nowego na dobrą sprawę...
Tylko kiedyś mercedes robił auta w stylu kup jedno i na 30lat masz spokój,a teraz robia auta które ledwo wyjada z fabryki i juz sie sypia.
Nowe polo 180 koni tsi skrzynia dsg awaria po 10tyś km,I tak jest z każda marka Nie ma aut w które nie trzeba wkładać pieniedzy,Elementy eksplatacyjne + robota to jedyne co trzeba robic w zadbanym W124.
No chyba ze kupujemy jakiegos zjezdzonego trupa,Jak najtaniej to bym sie nie dziwił ze trzeba ciagle cos wymieniac.
A co do kosztów paliwa to generator HHO + instalacja gazowa i jezdzimy za darmo....Dosłownie.
 
Witajcie

Dziękuje jeszcze raz za liczne wpisy. Z tego co podaliście biorę pod uwagę bertone opla oraz peugeot 406 ale na przód szeregu wyrwała się Toyota Corolla IX w 2 litrowym diselku 110 lub 116 KM, 3 dziw i reszta co chciałem. Można wyrwać od 15 do 20 paru w zależności od rocznika i wyposażenia. Jestem skłonny ku niej. Mam kuzyna co pracował 10 lat w salonie Toyoty a wcześniej w Nissanie jako mechanik teraz pracuj w Norwegii i mówi, że to świetny wybór, że auta jak się dba to raczej się nie psują. Kwestia stylistyki, może szału nie ma ale blenda tzn lotka taka plus fajne aluski i myślę, że będzie ładnie się prezentowała. Spalanie na poziomie 5 litów przy normalnej jeździe. I do setki ma około 10 sekund czyli coś jak A3 110KM i P. 206 110KM.

Chyba, że coś jeszcze wynajdę, ale t auto wydaje się najrozsądniejsze.

Pozdrawiam Kamil
 
K0Mii - rada z d... wzięta. Chce auto do 20 tyś a najlepiej do 17-18 tyś ty mi pokazujesz za 21 tyś do rejestracji, coś co zaproponowałem na początku i napisałem, że za drogie. Uwielbiam jak ludziom się nie che przeczytać postu od początku.
 
Mmmmmmm... TT, wielokrotny zwyciezca tytulu "piekniejszy samochod wg. homoseksualistow". Gratuluje gustu :)
 
323 z ostatnich lat to jeden z najgorszych samochodow jakimi dane mi bylo jezdzic. Japonczycy siegneli w tym aucie niemal zenitu absurdu. Sinik 1.5 to jakis mega zart, ktory zlopie paliwo jak szalony, a przy tym dynamika auta jest na poziomie 1.3. Fatalne wykonanie plastikow, oblozenie kierownicy odkleja sie od drutu w aucie z przebiegiem 40 tys. Fatalny komfort jazdy, niewygodne fotele, durnowate boczki drzwi, na ktorych nawet spokojnie reki nie da sie oprzec. Inzynierowie wpadli nawet na pomysl wmontowania jakiegos buzzera w konsoli zegarow, ktory ostrzega brzeczeniem kierowce po przekroczeniu predkosci swiatla. Precyzja pracy drazka skrzyni biegow chyba tylko w maluchu jest gorsza...

Generalnie auto mega gniot, ktory bardziej przypomina chinska mysl techniczna niz japonska. Do tego okrotnie brzydkie, nudne, bezpciowe.
 
Pogromca Mitow - zapomniales dodac ze czesci drogie jak cholera, ostatnio za wymiane amorkow i sprezyn z tylu zaplacilem 750zl bez robocizny... mechanik mowil ze w hondzie crv ostatnio wymienial to samo i wyszlo 500zl :) auto fajne do puki sie nie psuje
 
Koszty? Czego? Silnik to sprawdzone rozwiazanie ze 124 z dorzuconym kompresorem.
Przyzwoite spalanie, dobrze wspolpracuje z lpg, wygoda i komfort dla 2 osob bajeczne.
Wyposarzenie tez przyzwoite, a czesci wcale.drogie nie sa;)
 
Powrót
Góra