• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Od czegos trzeba zaczac!

Rejestracja
Maj 24, 2005
Postów
4
Reakcji
0
Lokalizacja
Wierzbica
Chce niskim kosztem wykonac kolumny do mojej klitki na początek chcialem zrobic cos w zamknietej(bo najłatwiej:)jakie wytłumienie wedlog was jest najleprze czy mozna urzyc asfaltu??a moze zostawic gole scianki tylko porzadnie usztywnic i uszczelnic?
 
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!! ASFALTEM TO TY SOBIE ZROB DROGE DO TEJ KLITKI(WTF IT IS?!)
 
Asfaltem, jak bitumikami scianki mozna by probowac wytlumic ale po co.Wytlumienie to wata, gabka, welna itd.Nie chcesz zrobic obsorberow drgan scianek na poczatek?
Poczytaj chwile strony a moze i jakies ksiazki czy gazety...
 
co do betonu to spotkalem golfa 2 z wylana podloga betonem zeby zestaw car audio lepiej biegal :) nie wiem ile to wazylo ale ponoc duzo poprawila sie akustyka ze wzgledu na usztywnienie :) ale zawieszenie to na bank sie nie wyrabialo :D
 
Skoro już jesteśmy przy temacie to ja widziałem w TV skrót relacji z bicia rekordów głośności car-audio i goście podczas pomiaru trzymali szyby żeby uzyskać lepsze wyniki. Wygrał zdajesię koleś który wykleił bryczkę płytkami ceramicznymi - taka łazienka w samochodzie + parę głośniczków :)
 
Mnie tylko zastanawia jak oni z 1 głośnika niskotonowego osiągają 160dB ??
Może mają głośniki 10KW i wzmaki 10kW tylko w takim razie skąd biorą tyle prądu.... bo chyba nawet najleprze aku nie wyrobią nawet gdyby ich było 60,no chyba że się myle ;) to mnie poprawcie.
 
Piekny
Ile tam dokładnie zmierzyli to nie wiem, ale w tak ciasnym pomieszczeniu wydaje mi się to prawdopodobne, przy czym to chyba nie koniecznie bass daje te 160dB

[ Dodano: 2005-05-25, 07:40 ]
Akumulatorów mają chyba więcej niż standart :), jeżeli Cię dobrze zrozumiałem.
Poza tym zawsze można wpakować mocniejszy alternator i słuchać muzuczki przy włączonym silniku z cegłą na gazie - silnika chyba i tak nie słychać :).
A swoją drogą ciekawe jak by to wyglądało na skrzyżowaniu jak by kolo odkręcił szybkę by zapytać o drogę :D
 
co do betonu to spotkalem golfa 2 z wylana podloga betonem zeby zestaw car audio lepiej biegal :)
i nie tylko podłoga :P
ale zawieszenie to na bank sie nie wyrabialo :D
jezdził na lawecie :P i miał siedzenia z mdf :P
najleprze czy mozna urzyc asfaltu??
mozna ale jako balastu zmniejszajacego drgania obudowy, producenci wsadzaja piasek albo ołów
 
Wielkie dzieki za wszelkie uwagi chociaz z tylu odpowiedzi to tylko konkretna byla tylko uwaga aryan-a dzienks chlopie.
P.S. Z betonem tez sprobuje:P
 
MarekW, pomysł nie kulawy.Ja bym nad głową zamontował młotek 5kg sprzęgniety z resztą...
Wystarczyłby jeden impuls i każdy by wiedział że z tego bas powala normalnie :)
 
loky, czytalem informacje z tego linku przed zamieszczeniem postu chcialem sie dowiedziec poprostu dlaczego nie sprawdzi sie w kolumnach skoro wpychaja tego ok.140kg do auciska,co chca uzyskac przeciez gąbka waży mniej.
 
madman nie doczytałeś odpowiedzi (zapytania) MarkaW - mozesz wydedukować sobie odpowiedź.
...wsadzają tego tyle aby zapewnić sztwność konstrukcji. Domowe kolumny głośnikowe zrobione z jakiejś płyty na starcie mają większą sztwność niż blacha w aucie.
 
tu nie chodzi o car audio .. tylko o zawody w " Drag dB !!
nie wazne jakie glosniki nie wazne ile !!najwazniejsze cisnienie !!
a tak pozatym to oni maja specjalne wyprowadzenia do zasilania wzmaka z sieci
energetycznej a nie z akumulatora !!
 
Powrót
Góra