• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

OPONY

mialem to autko jakies 4 msc wlasnie 1 ,6 silniczki samim chip tuningiem mozna rozkrecic do tych 200 km i nie traca na zywotnosci silnik lubi wysokie obroty ale jest jedno ale ................. zawieszenia nie wytrzymuja polskich drog ja mialem autko troche mlodsze i co chwila jakies drazki tuleje stabilizatory itd wymienialem pozatym w srodku jest stosunkowo malo komfortowe twarde ale fajnie sie kula ja za te pieniazki szukałbym czegos innego moze golfika GTI marzy mi sie jedyneczka w super stanie tak do glaskania przed snem
 
one chyba juz pasuja na 15 a to jakos tam wepchne

[ Dodano: 2005-07-22, 10:54 ]
arazie szukam jakichs zamiennikow
 
KOlega ktory ma fiolka na punkcie Polskiej motoryzaci jezdzi maluchem <lol> z silnikiem od Uno 1,5 ... 200 km/h Max .... na 2 biegu 120 km/h Powiem tyle: jechalme tym 2 razy i wiecej nie chce,,, Koles ma opetanie, wyprzedzanie pod prad, jazda po lewej stronie wysepek,,,,, a co z kreceniem sie do 100 km/h to nie wiem bo nigdy nie patrzylem na licznik jak to idze,, bo sie balem i trzymalem sie jak glupek:/ zawsze jak spojzalem to bylo juz ponad 100 :] Mowie wam jeszcze niczym takiem nie jezdzilem co mialoby tkaiego kopa,,, nawet CRX 1,6 ----160 Km sie przy tym chowa :)
 
LUKASZ napisał:
w japoni autko ma sttus legendy spotyka sie wersje tuningowane przez tomiego kaire i shonga o mocach przekraczajacych 1000 kM i przystoswanych do normalnej jazdy silniki przy tym wytzymuja po 150 000 -250 000 km wiec o czyms to juz swiadczy

Z japonskimi wynalazkami mam na codzien do czynienia i musze stwierdzic ze sa to bardzo pozadnie i poprawnie wykonane i zaprojektowane zabawki, wiele rozwiazan poprawiajacych sprawnosc silnika zostalo wlasnie przez japoncow opracowana.
Tak apropo sprawnosci slyszeliscie moze o obiegu Millera z wysokocisnieniowym doladowaniem ??
 
a ja pomykam najzwyklejszym maluszkiem i zaden z tych poczciwych 24KM jeszcze mi sie nie znudzil...

moze malo kto uwierzy ale po miescie nie jeden beta sie napocil zeby mnie wyciac - maluszkiem wcisne sie doslownie wszedzie miedzy samochodami przy 90 km/h czego nie mozna powiedziec o karkowatym kolesze w becie :))))

osobiscie marze o czyms takim : BMW E-30 ALPINA - zapraszam na ww.e30.de
wersja e-30 zdecydowanie rzadsza i ciekawsza od tych wszystkich golfowcow i e-36 bo gdzie sie nie obejrzec to kazdy burak takim jezdzi (bez obrazy dla sympatykow marki)

pozdrawiam
 
LUKASZ mi tez sie marzy golfik I w stanie jak z salonu, mieszkam teraz w anglii i tutaj mozna takiego kupic i kosztuje ponad 3000funtow takie gti, autentycznie jest drozsze tutaj od golfa III, a to co sprzedaja na eBay'u to maja gorszy stan niz w polsce, tutaj sa autoryzowane auto-handle danych marek np VW i stoja same tam VWeje, ciekawie to wyglada golfik jedynka za 3000funtow a obok corrado za 1700 ;]
 
Michelin ENERGY (185/65/14 82T MXT) są za dwarde!!!! Na suchy asfalt to jeszcze ujdzie, naprawde ładnie sie "wcina" w zakręty. Ale jak jest troche mokro to poprostu masakra. ZA TWARDE!!!! I dlatego zaliczyłem dzwona w cordobe


jak nie umiesz jezdzic to sie nie dziwie :P

mam michaelin energy 195/ 65 na 15 w lagunie combi grzalem 160 na prostej sucho -ok

120 deszcz przy zmianie passa byly koleiny i nic coprawda troche byjalo ale to miekie zawieszenie w lagunie, chamowania mialem ostre i jest ok (ABS mam)

na zakretach tez dobrze trzyma ;P


mam jeszcze michaelin energy 155/70 na 13 w seicento i nie mam zastrzezen :P

moge polecic je

[ Dodano: 2005-07-29, 13:30 ]
Oleju chlała prawie tyle co wachy,nie było sensu robienia napraw więc ją momentalnie sprzedałem.

pewnie z niemie c i przebieg 400 tys km

[ Dodano: 2005-07-29, 13:39 ]
carbon to wegiel wiec wlokno weglowe


bzdur !!
carbon to carbona włókno weglowe to włókno weglowe :P
sa to 2 rózne tworzywa zbudowane na bazie wegla; prosze ic nie mylic :P

natomiast włókno aramidowe to inaczej kevlar :P

[ Dodano: 2005-07-29, 13:43 ]
VR6 ma 2,8.Miałem taki w corrado

wyszło szydło z workaa :P
jedziecie e pod resach za ich fjury a sami kupujecie dresiarskie samochody!
nic tylko naklejka na tył i zimny łokiec do tego umpa umopa umopa z 3 subwooferów i JAZDA
 
aryan, ty naprawde jesteś z dworca.Tak przynajmniej można wywnioskować po twoich wypowiedziach.
Dziwie sie tylko moderatorom że pozwalają na takie wybryki gówniarzom.
Nie dziwie sie że sporo ludzi stąd pouciekało.
 
spokojnie umberto, tacy ludzie byli zawsze.. a porozmawiać zawsze możemy na innych forach. Chodziaż tego szkoda ;(
 
Dla mnie dresiarskim samochodem jest posiadany przez dresa - czarne szybeczki, 20buszmenów in free air w bagażniku, ultra niebieskie neony, napis PionIEr na tylnej szybie itp. My jedziemy po nich, za to, że za wszelką cenę próbują zaszpanować. Ja np kupiłbym Golfa III, bo jest MOCNY i nie do zdarcia, a nie dlatego, żeby szpanować "mam golfa". Zobacz - nie pojechaliśmy (zbytnio :)) po fAzIe - sprecyzował wymagania, dostosował do swoich potrzeb. A, że nam one nie pasuję... cóż - o gustach się nie dyskutuje.
 
hmmm sytuacja robi sie nie zdrowa co do tuningu mozna podejsc w rozny sposob jedni lubia ozdabiac swoje samochody najczescie gofiki 2 i kadety spychaczami z przodu nazywanymi spojlerami i skrzydlami z tylu nkladkami z "plajstiku" na progi i siatka wyciata z plotu lub sitka mamy na "grile" oczywiscie wydech 100 mm znaczy sama koncowka na rure 30 mm i przerazajacy glos bo wydech jest wybebeszony i reszta usuniety oczywiscie moc 120 kM to standard z czego 50 daje naklejka na tylniej szybie Pionier lub diabelek no i oczywiscie korek instalacji lpg ktory jest podstawa samochodu tjuninkowanego
oczywiscie niebieskie diody wszedzie tam gdzie mozna, przycimnione szyby z maxymlna iloscia pechezykow a zapomnial bym przesunieciu rejestrcji z tylnej klapy na zdezak to podstawa tjuninku w polsce ;)

drudzy czytac ja
pieniazki ktore maja przeznaczyc na ciezko rozkaldajacy sie w warunkach naturalnych plajstik wola zainwetowac w cos co z tjuninkiem ma wiecej wspolnego moc czysta nieokielznana modyfikcje glowicy zaworkow rozrzadu wydechu wcale nie 100mm itd

a powiedzenie dresiarskie hmm utarlo sie niestety z profilu ludzi ktorzy czesto jezdza tymi pierwszymi i nazwijmy to z ich profilu osobowosci ;)
 
Aryan,w top gear byl jeszcze ejden taki,troche inny,byl lzejszy,malutki jak gokart,silnik z motoru, a zbieram sie tak ze hoho....masakra
 
LUKASZ, powiedziałeś to co miałem na myśli i ubrałeś to w kulturalne słowa. Mój wozik to będzie np Golf 3 (ważne, że jest nie do zdarcia) i z zewnątrz nic nie bedzie widać :) Za to audio, silnik, bedzie full tjuning :)
 
jezdzielm do niedawna golfem III GTi 16V byl czarny z przyciemnianymi szybami i co z tego nie mialem zadnych pecherzykow. wydech mialem zmieniony od kolektorow na rurke 2.5" wywalony katalizator i wydech srodkowy, wstawiona tylko strumiennica i wydech koncowy sebring'a czyni mnie to dresem?? mialem standartowe wygladzone zderzaki i lampy z golfa IV czyni mnie to dresem?? a to ze mialem w bagarzniku jbl'a GT4 12" ktory mial na kopolce napisane 1000W tez czyni mnie dresem?? to ze moj golf byl bardzo niski na gwintowanym zawieszeniu supersport'a i kolach RSL 13" tez czyni mnie dresem ?? i to ze wsadzilem w niego duzo pracy, pieniedzy i wysilku to tez ??
 
Wisnia,a kto powiedzial ze takie auto to jest dresa?
to ze masz zawieszenie sportowe ,git-dresy niemaja chyba ze sobie szlifierka katowa tna jak kumpel(czyli "sportowe")
to ze masz dobre audio ,git-dresy maja "tube" na jakims VK/dibeisi/itp lub na czyms kolorowym niekoniecznie złym,co niegra ale DUDNI sam jak wracalem ze szkoly mialem polewke jak z malucha slyszalem BUUU BUUU BUU i jakiegos kozaczka przy nim :)
to ze masz taki wydech tez git,niewstawiles tylko rurki ze tylk owidac ze jest wieksza,poprawiles wydech co wiaze sie z wydajnoscia silnika(myle sie?)
co tam dalej masz... zaraz dopisze

[ Dodano: 30-07-05, 03:31 ]
zderzaki ,jesli były ładne i równo ładnie zamontowane to spoko,nieraz widziałem autko i zderzak wisiał chyba na slinie pod katem / (niestarannie tak zamontowane ale wisiały)
to ze miales male felgi 13" tez neiczyni Cie dresem,wiekszosc ludzi chce inne felgi(alu,te na szprychach(h/ch) czy jakie jeszcze sa)

Wiec wisnia,spokojnie :) nieswtwierdzilem nic co czyniło by Cie dresem,aha a ze na kopolce bylo 1000 W to juz JBL przykozaczył :P

[ Dodano: 30-07-05, 03:33 ]
aa i kolor,czarny,fajny kolorek ale w lato sie chyba dosc nagrzewa autko,szczegolnie wnetrze,Przyciemniane szyby? jesli były starannie o(b?)klejone i zrobiles/zdecydowałes sie na to z powodu innego niz zeby szpanowac a watpie ze to dlatego zrobiles to takze neiczyni Cie dresem :P (adwokatem zostane uhehe)

[ Dodano: 30-07-05, 03:36 ]
aha co do pieniedzy,chodziło o to ze jak ktos ma malo (i niejest dresem) to stara sie zrobic auto hmm wylecialo mi to slowo z glowy,no w lepsze przyspieszenie,przyczepnosc,vmax, itp,a u dresa by wygladalo to tak ze wzialby z wygladu "upiękniał"...


P.s
sorki ze niedeytuje posta ale tak jest szybciej a mi net wolno chodzi...
 
No właśnie! Jak lubisz niskie zawieszenie - dobra, ciemne szyby - dobra, nikt nie mówi, że to czyni Cię dresem. Byłbyś dresem, gdybyś robił to dla szpanu (oni to po to robią), a nie dla siebie. Mam znajomego... jego marzeniem (?) jest mieć samochodzik np BMW jakieś CZARNE, GŁOŚNE i chciałby na to laskie wyrywać :| Aż mi sie płakać chce... Jak mu mówię, że co to za dziewczyna jak na takie coś leci, to on: "no i co z tego? w sam raz na jeden raz". W tym momencie skończyłem rozmowe... TO JEST DRES!
 
Powrót
Góra