Moc 200 rms wydaje się być bliska prawdy choć nie jest to regułą.
Szkoda że nie wsadziłeś tam nigdy 15-20 A i nie odkręciłeś na full żeby sprawdzić czy je wogóle spali.Przydałoby się znać prawdziwy pobór prądu. Często producenci zawyżają bezpieczniki żebyś miał spokuj i w ten sposób podkręcić ambicje klientów, ich zadanie i tak w głównej mierze ogranicza się do ochrony przed zwarciem.
Co on wogóle napędzał w samochodzie??? Jaki głośnik moc???
Dobrze by było co byś zerknął czy jest tam wogóle przetwornica,bo jak jest zbudowany na kościach samochodowych to i jakość i moc będzie wątła i na pewno nie 200 rms/4 ohm.
Jak wspomnieli koledzy napięcie w granicy 12-14,4V ,najlepsze jest tu trafo od halogenów 12V AC mocy 200-300 wat ale 250 jest najlepsze do tej konstrukcji. Mostek prostowniczy 35 A,kondensator 100-200nF i elektrolity z 50000uF/16V-25V co przy prądzie około 10 A da ci tętnienia około 2 V, im większa pojemność kondów tym lepiej.
Ważne żebyś sprawdził przed podłączeniem napięcie wyjściowe na kondach.Teoretycznie jeśli trafo jest w miarę sztywne i daje 12 V to po mostku i filtracji będzie w granicy 15-16V.Jeśli specyfikacja wzmaka tego zabrania,czyli jeśli jest wyraźnie określone max. napięcie pracy to trzeba będzie odwinąć kilka zwojów żeby dopasować napięcie.
pozdro