• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Pomysł na "estradę"...

Reakcji
0
W Czerwcu czeka mnie wycieczka trzydniowa z klasą do Gołuchów, gdzie są tylko domki, lasek i jezioro. Wpadłem więc na pomysł.

Chciałbym zrobić tam małą dyskotekę, ale problem jest ze sprzętem... Jestem uczniem klasy trzeciej gimnazjum (jak na spowiedzi.. :P), więc z kasą nie jest lekko. Mam Altusy 110. Niestety, ale pomysł zabrania ich na wycieczkę klasową (i poza klasową :P) jest z lekka poroniony (kto będzie dźwigał takie wielkie kolumny). Dobrym pomysłem byłoby zrobienie nowych skrzynek pod głośniki z Altusów (tyle, że mniejszych, które będą lżejsze od oryginałów i bardziej kompaktowe)? Jaki litraż i strojenie będzie najlepsze dla GDN 25/40/3 (taki siedzi w Altusach)? Dodam, że na dyskotece wiadomo jak ma grać - walić, przysłowiowo "NAPIER*ALAĆ !".

Teraz kwestia wzmacniacza... Czy AT9100 bądź WS432 (zaznaczam, że WS ma pominięty preamp i kontur, robi jako końcówka) da radę na dyskotece? Będziemy tam "mieszkać" w domkach kilku osobowych. Dyskoteka też pewnie nie będzie więcej niż z ~15-20 osób (zależy jakiej wielkości te domki będą).

Z góry dzięki za pomoc :]

Słuchaj Twoje potrzeby i wymagania są przeciwstawne sobie:

-estrada
-mała buda
-lekki
-poręczny
-wymagający mało prądu

Proponuję zastanowić się nad tym co piszesz .... i słowo napier..... to wyznacznik wioski :D

No niech ktos lepiej wezmie tego bumboxa tak jak Maxi pisze,nie ma co sie pierdzielic z takimi kolumnami o ktorych piszesz bo ani nie beda poreczne ani ekonomiczne a tak bierzesz radyjko i wio.

Proponuję zastanowić się nad tym co piszesz .... i słowo napier..... to wyznacznik wioski :D