• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

potrzebna pomoc w wyborze głośników

Reakcji
0
witam, jestem nowy na forum, poprzeglądałem Wasze forum i doszedłem do wniosku, że chciałbym zrobić jakiś zestaw głośników dla siebie. Jestem początkujący i potrzebuje pomocy. Mam takie pytanie: Czy w granicach 600-700 zł można zrobić jakieś w miarę dobre kolumny? Interesował by mnie zestaw 3 drożny, coś w stylu

http://diyaudio.pl/showthread.php/14241-Kolumny-3-drożne-Modyfikowane-3-way-STX-na-zamówienie.

Niewiem jakie głośniki moge wybrać żeby się zmieścić w cenie i żeby były w miare dobre. Czy możecie coś polecić? będe wdzięczny za każdą pomoc.

ps. nie wiem czy dobry dział forum, jeśli nie to z góry przepraszam.

co do stolarki to bez problemu. mam warsztat , produkuje meble. chodzi tylko o to jakie głośniki moge wybrać- firme.

---------- Post dodany o 16:22 ---------- Poprzedni post o 16:19 ----------

taki zestawik jak poleca Pawel bedzie dobry?

to najtansze 3 drogi jakie oplaca sie robic
ale faktycznie w tej cenie wolalbym kupic w/w arcusy

Teraz pojawiły się na forum 3d na STX - koszt ok 800zł. Za 800zł te Arcusy zmiotą te STX'y. Ja bym je spokojnie licytował do 650-700zł.

kempes223 3 Drogi dobre w tej kasie napewno...
Chodz jestem swiecie przekonany ze arcusy przebija je na głowe kultura brzmienia;)

a powiedzcie czy można gdzieś kupić takie zwrotnice? jaki miejwięcej koszt? sam chyba nie zrobie, nie mam dobrego sprzetu do lutowania.