• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Przenośny odtwarzacz dźwięku...

Reakcji
0
Witajcie kochani ;)

Potrzebuje odtwarzacza dźwięku, wstępnie powiedzmy że MP3.
Jestem totalnie zielony w tym temacie, nie wiem co szukać , pod jaka frazą, za bardzo też i nie wiem gdzie... zwracam się więc o pomoc

"Tylko ipod" takową dotychczas, krotka i stanowczą odp. dostałem od znajomego, i tyle w temacie.
iPod = ~800zł = za drogo. Potrzebuje coś co "GRA" w dosłownym tego słowa znaczeniu, a nie kosztuje ponad parę setek; do biegania, na trening i z powrotem, tylko tyle.

Proszę o pomoc; niczym gąbka gotów by wchłonąć każdą rozsądną propozycje (dźwiękowo musi być bez zarzutów)... ;)

Pzdr ir0n :*

od siebie polece Sandisk Sansa Clip +
mam takowy z soundmagicami es 18 i dzwiek jest naprawde dobry. Odtwarzacz tani, dobry i po odblokowaniu glosny, ale radze nie kupowac na allegro tylko gdzies w sklepie niedaleko miejsca zamieszkania, bo trafia sie sporo odtwarzaczy tzw "refurbrished", ktore lubia sie popsuc.

Również polecam Sandisk Sansa Clip+, jeżeli nie zależy Ci na dużej pojemności, to optymalny moim zdaniem jest 4Gb. Zawsze możesz włożyć dodatkową kartę micro SD, nawet 16Gb.
Po wgraniu RockBoxa to maleństwo dostaje equalizer o niezwykłych możliwościach. Dźwięk przy wyłączonym EQ neutralny i na dość wysokim poziomie. U mnie grał z Sondmagic E10 (brdzo dobre połączenie) i teraz z Brainwavz M3 .

Też mam clipa, 2GB + karta 16GB i za około 200zł mamy w zasadzie ipoda. Co do rockboxa, to zdecydowanie polecam wgrac go od razu - chociażby że względu na dłuższą pracę baterii, nienajgorsze eq i wygodę użytkowania. Ten soft pozwala na prawdę sporo wyciągnąć z odtwarzacza.