• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Pytania odnośnie zabudowy i wzmacniacza.

A co ma świstak, do moich pytań? Nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nie pisz, proste i logiczne, a później piszą ludzie że forum jest zaśmiecone. Jakbys przeczytał do końca, to byś wiedział dlaczego takie długie wyszło. A tak pozatym nieznam się specjalnie na CA, a chciałbym mieć coś co gra w autku lepiej od serii, to jest powód dla jakich świstak zawija?
 
Tak,to jest powód.Zastanowiłeś sie co do napędu STX-a?Raczej wątpie,bo byś raczej po niego nie sięgał.Nie dość że to klasa dość przeciętna to cholernie prądożerna.A niby skąd tych nadmiaru amper w aucie szukać?
Szkoda że gość co ma opla złości sie na kolege co też ma opla.I jako takie pojęcie o car audio.
Pozdrawiam i nie zabiore głosu już w tym temacie.
 
1) Idz na poczte i sie zapytaj ile kosztuje przesyłka.. a jak nei to www.google.pl i sobie znajdz cennik poczty polskiej
2) <lol> pakowac przesylki nie umieja?
3) Ze niby co?
4) to samo co 3)
5) Z 14 basu nie bedzie... wogole ze maja niska efektywnosc to przy radiu bedzie lipa...
6) STX podaje nawet zanizona moc RMS

PS. umberto: a świstak siedzi bo zawijał je w te sreberka:P
 
Takiego człowieka mi potrzeba, tylko z dobrym nastawieniem, a tu lipa. Mogłeś poprostu napisać że moc jest np. RMS i że jest to bardzo bardzo dużo i że potrzeba mocnego wzmacniacza do napędzenia tych głośników, do tego komentarz że sa tego nie warte i było by git. A świstaka i krówek do tego nie mieszać.
Przepraszam że tak ostro, ale napisałem się, a tu nic konkretnego poza świstakiem. Rozejm, wkońcu Oplem jeździsz?
 
To znaczy że też nie masz za dużo plnów(Opel to nie Mercedes, nawet Omega), i powinieneś mnie rozumieć, każdy od czegoś wkońcu zaczynał.
 
Pewnie traktuje to, jako przejaw ekscentryzmu, i nie jest to jedyny samochód w posiadaniu jego, jego rodziców, a mój, mojich tak i Corsa A to nie jest krążownik szos, a Opel. Niezawodne, tanie w zakupie i utrzymaniu autko, do którego poprostu nie rozsondnie jest wkładać drogi sprzęt(na taki nawet mnie nie stać, dopiero ucze sie w Technikum), szczególenie że stoi na ulicy, w nieciekawej okolicy. Chciałem sie na tym forum dowiedzieć jak zbudować dobrzegrające i tanie CA a tu... świstak.
 
K I L L E R, spoko,przesiadłem sie do opla z E36coupe,nie wspomne o MB W 124 czy Volvo 850.Poprostu zmieniły sie czasy i dystans do przebycia,mam do firmy tylko kilometr i nie potrzebuje auta do pilnowania.A latem to najchętniej góralem śmigam.
Tylko jestem ciekaw co ty z tego zrozumiesz?Bo ja juz pół swego życia przeżyłem...
 
Ja latałem tez kilkoma sprzętami MB W126 500SEL, Daewoo Espero, Opel Kadett D, CorsaA, Astra II, Maluch, Duży Fiat, jak na kolesia bez prawka, to chyba nie jest mało. A na własnośc, to jeszcze rzadnego nie miałem, Corsa ma byc mojim pierwszym samochodem i chciałem cos w nim poprawić, z tąd moja obecność na tym forum.
 
Powrót
Góra