• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Radio z Biedronki Philips CE132

Rejestracja
Wrz 2, 2009
Postów
71
Reakcji
0
Lokalizacja
Ełk
Znalazłem, że od jutra takie coś będzie dostępne w cenie 149zł. http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/
Zastanawiam się nad wymianą mojego fabrycznego radyjka jeszcze na kasety.
Czy ktoś widział/słyszał taki sprzęt. Moje wymagania jeżeli chodzi o nagłośnienie samochodu nie są wygórowane. Chcę mieć po prostu MP3 z pendrive,karty pamięci lub płyty, radio i aby nie była to jakaś chińszczyzna noname, a nie chcę specjalnie inwestować. Głośniki mam seryjne auto Vectra B.
Proszę o poradę kolegów bardziej obeznanych w tematyce car audio. Może lepiej poszukać coś używanego w tej kwocie.
Znalazłem jeszcze takie coś jak firma Audiomedia, która podobno jest odłamem z firmy Clarion. Są modele w cenie do 150zł.
http://audiomedia.everpol.pl/audiomedia_amr112.html
 
Proszę o poradę kolegów bardziej obeznanych w tematyce car audio. Może lepiej poszukać coś używanego w tej kwocie.

Owszem, używanego ale jak ma działać porządnie, być dobra jakość dźwięku, to będzie niestety bez usb/sd. Jak Ci mega jakość nie potrzebna to to radio zadziała i sprwdzi swoją role - audiomedia be, nie tykaj ;)

Nie na temat...
Z jakim silnikiem masz Vectre B? pytam, bo planuje zakupić z 1.8 lub 2.0
 
Dzięki za odpowiedź.
Nie na temat...
Z jakim silnikiem masz Vectre B? pytam, bo planuje zakupić z 1.8 lub 2.0

Nie na temat...
Ja mam silnik 2.0 z 96r. Jeżdżę już ponad 4 lata i chociaż ma swoje lata to nie jest to uciążliwy samochód. Części dostępne od ręki, każdy mechanik się na nich zna, chociaż większość robie sam. Szczerze mówiąc to nie miałem usterki, która unieruchomiła mnie w trasie, raz pękła chłodnica, ale taśma i poxipol załatwiły sprawę na tydzień, chłodnica to 90zł + przesyłka + płyn. Wiem, że sporo osób narzeka, ale ja kupowałem ze znajomym mechanikiem, który dobrze znał ten model. Według niego to co było padnięte w trakcie zakupu to jeszcze oryginały (głównie zawieszenie). Jakby co pytaj może coś podpowiem.
 
za te pieniadze rewelacji bym sie nie spodziewal
ale teraz radia bardzo tanieja bo producenci rezygnuja z drogiej mechaniki. czyli obecnie odtwarzacze tylko z usb/sd

zawsze lepiej tani philips niz no name
 
Nie na temat...
Ja mam silnik 2.0 z 96r. Jeżdżę już ponad 4 lata i chociaż ma swoje lata to nie jest to uciążliwy samochód. Części dostępne od ręki, każdy mechanik się na nich zna, chociaż większość robie sam. Szczerze mówiąc to nie miałem usterki, która unieruchomiła mnie w trasie, raz pękła chłodnica, ale taśma i poxipol załatwiły sprawę na tydzień, chłodnica to 90zł + przesyłka + płyn. Wiem, że sporo osób narzeka, ale ja kupowałem ze znajomym mechanikiem, który dobrze znał ten model. Według niego to co było padnięte w trakcie zakupu to jeszcze oryginały (głównie zawieszenie). Jakby co pytaj może coś podpowiem.

Czyli mam 6 głosów na 2.0 i 3 na 1.8. Vectra jest prosta w naprawach, miałem, tylko w 1.6. Najwięcej jazdy sprawiła mi wymiana tarczy sprzęgłowej, bo ciężko było zmieścić się bez wyciągania silnika. A tak to szybko prosto i przyjemnie ;)
 
Nie na temat...


Czyli mam 6 głosów na 2.0 i 3 na 1.8. Vectra jest prosta w naprawach, miałem, tylko w 1.6. Najwięcej jazdy sprawiła mi wymiana tarczy sprzęgłowej, bo ciężko było zmieścić się bez wyciągania silnika. A tak to szybko prosto i przyjemnie ;)
Nie na temat...
Jeżeli miałeś Vectre to samochód znasz.
Jeżeli chodzi o silnik to uważam, że więcej zawsze lepiej, szczególnie, że to podobne silniki. Nie jeździłem 1.8 więc nie porównuje osiągów. Powiem tylko, że jak dotąd miałem wymienianą uszczelke pod głowicą przy ok 200kkm (jak kupiłem na liczniku było 160kkm, ale trudno mi w to wierzyć, bo kupiony od handlarza). Puściła i jak rano ruszałem to na całej ulicy biała chmura tylko pozostawała ;). Wymiana u mnie w garażu ze znajomym. Koszt to nieco ponad 300zł w tym 100 dla mechanika, a przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworowe i inne uszczelki, które trzeba było ruszyć aby się dotać. Od tamtej pory zrobiłem 30kkm i wszystko ok. Poza tym nie miałem nic robione w silniku.
 
Po małych testach ,gra to "ćut" lepiej niż najlepszy z "noname" navihewen 5511 , 150pln- wart ,posiada lepszy tuner i łatwy wybór folderów,wyświetlacz bardziej czytelny(ale to jeszcze po testuje w tym tygodniu)20W wyciągania,co do porównania z lepszymi- słabo wypada przy clarion 358,jvc g529,mniejsza dynamika ,uboższy dźwięk,-dla niewymagających jest ok,przyzwijcie.
Rezygnując z sdhc,dokładając nieco ,można wylicytować lepiej brzmiący radioodtwarzacz,niestety nie będzie to nówka.
 
w moim radiu jest problem z gubieniem stereo, poza tym ni stąd ni zowąd włącza się maksymalna głośność na MP3. Również głośno na fali 88,4 w wawie podczas gdy na innych stacjach jest OK. Mam instalację z wzmacniaczem antenowym zasilanym z wyjścia 12V (zasilanie anteny).

Ma ktoś podobnym problem?
 
A jakie to auto i w jakim stanie blacharskim? Przecież auto to antena tak na prawdę :) Instalacja ze wzmacniaczem fabryczna czy domontowywałeś?
 
A jakie to auto i w jakim stanie blacharskim? Przecież auto to antena tak na prawdę :) Instalacja ze wzmacniaczem fabryczna czy domontowywałeś?

auto to polo 2005, stan blachy bardzo dobry :). Instalacja istniała już taka jak go kupiłem (wzmacniacz antenowy już był) a zasilanie zmieniałem tak, by radio pamiętało stacje i ustawienia.
 
Takiego filipa kupił mój śfagierek i działa na radiu rewelacyjnie.

Tuner ma bardzo dobry.

empeczy i sdhajce mnie nie interesowały.
 
Powrót
Góra