• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

No u mnie ładna pogoda więc zaraz biorę rower i w długą :razz:
 
Pawel S., 21" do XC jak dla Ciebie powinno być w sam raz, no chyba ze wolisz siedzieć na rowerze w pozycji "turystycznej" ;)
 
Przy tym wzroscie to 21 cali bedzie optimum. Zreszta rama ramie nie rowna, jak rowery zawsze przymierzam, inczej nie dobierzesz dobrze wymiaru.
 
Pawel S., ale mimo wszystko radzę spróbować przejechać się na takim rowerze, tzn. z kołami 28''.
 
spokojnie - do wakacji jeszcze daleko a narazie kasy takiej przeciez nie zarobie :P
jak sie zdecyduje to potestuje rowery ;)
 
Dla mnie osobiście rama 21 cali jest już nieco za duża. Nie jeździ się na niej wygodnie gdyż jest długa a siodło i tak musi być w miarę wysoko przez co trzeba się mocno pochylać co jest dla mnie mocno męczące. Z drugiej strony moje 16,5 cala jest na tyle małe że nawet przy mocno wysuniętej sztycy siodełka nóg nie można do końca rozprostować...
Kwestia też do czego będziesz używał rowerku bo jeżeli do zwykłej jazdy turystycznej to nie potrzebujesz sportowej geometrii z małych ram, a jeżeli czasem chcesz zaszaleć to duży rower jest mało "zwinny".
Hmm, to może ja opisze swój rowerek :P Większość części jest z sezonu 2007, w zeszłym roku był wymieniony suport. Niektórych części nie jestem do końca pewien co będzie uwzględnione w opisie, więc tak:

RAMA - Author A-Gang 16,5' czarna
WIDELEC PRZEDNI - Marzocchi Dirty Jumper 3 (130mm)
KOMPLET STEROWY - Cane Creek (modelu nie pamiętam, bynajmniej z carbonu)
MECHANIZM KORBOWY - Truvativ Hussefelt (jedna tarcza)
SUPORT - Truvativ Hussefelt
PRZERZUTKA PRZEDNIA - Napinacz łańcucha Truvativ
PRZERZUTKA TYLNA -SHIMANO XTR
DŹWIGNIE PRZERZUTKI/HAMULCA -SHIMANO LX/SHIMANO (nie opisane, bynajmniej hydrauliczne)
WOLNOBIEG/KASETA - SRAM 9.0
ŁAŃCUCH - -------
PIASTY - SHIMANO pod tarcze, grupa nie znana
HAMULCE -SHIMANO, hydrauliczne grupa nie znana
OBRĘCZE - SUN RIMS SINGLE TRACK
SZPRYCHY - ---------
OPONY PRZÓD/TYŁ - TIOGA FACTORY DH 2.3/ TIOGA WHITE TIGER 2.5 (W przyszłym tygodniu wymieniam na nową)
PEDAŁY - POINT ALIEN
KIEROWNICA -FUNN
CHWYTY KIEROWNICY - RITCHEY
WSPORNIK KIEROWNICY - ------
WSPORNIK SIODŁA - -------
SIODŁO - SAN MARCO

No w sumie tyle, sporo nie wiadomych bo ja tego roweru nie składałem, a nie do końca wszystko jest opisane (albo ja słabo szukam :P ). Może nie długo jakąś fotkę wrzucę.
 
Witam. Co do jazdy w kaskach to lepiej je mieć ratują ynp: Pendulum - Masochist "Jungle Sound Gold"cie ;) Dzieki marian za orzecha daje rade dwa razy mi łepek uratował :] THH dzisiaj akiego jak twój ale czarny mat zakupilem uynp: Pendulum - Masochist "Jungle Sound Gold"wke w BDB. stanie za 80zł. Full jest dobry na takie dni jak dzisiaj czyli fulll błocka :D Orzeszek na lato :] oraz na bezsiodełkowca , czytaj. trialówka .

P.S - Marian masz na sprzedaz te male satelitki (obudowy) ?
 
No właśnie,co to? A pytania to nie w temacie tylko na priwa.

Dziś muszę jechać na myjnię bo po czwartku trochę brudny :twisted: no i się lekko wkurzyłem bo nam dewastują wąwóz,jest tam wycinka drzew i krzaki leżą na trasie zjazdu :evil:
 
Panowie, a jakiej oliwy używacie do smarowania waszych rowerków? (tylko nie mówcie że z pierwszego tłoczenia :mrgreen: )
 
Zależy o jakich częściach mowa. Np. po rozebraniu amora "nasmarowałem" górną goleń WD40 i teraz amor chodzi jak oszalały,jak zimering był nasmarowany smarem to mulił (oczywiście w środku sprężyny i części nasmarowane smarem). Ja do wszystkich części używam tawotu bo mam za darmo. Są do kupienia różne smary rowerowe,ale jak na razie one są mi nie potrzebne.
 
marian, przecież zatrzesz amora, WD40 jest do odtłuszczania- na początku ładnie działa, a potem nagle przestaje ;) Jak już chcesz golenie górne psikać do Brunoxem. A tawot jest ok, gdy nie dostaje się syf- czyli na np. łańcuch czy w ogóle napęd jest do upy- przykleja się syf i tyle.
 
_Marcin_, myślisz że mi go będzie żal? :mrgreen: BTW. do każdego smaru syf się przykleja :wink:
 
Ja od paru dni testuje do napędu olej o lepkości 75W90, czyli krótko mówiąc olej przekładniowy do samochodowych skrzyń biegów. Póki co sprawuję się dobrze, bo myślałem że będzie całkowicie ściekał a jednak ładnie się trzyma i nie łapię tak syfu jak typowe smary. Zobaczymy jak to wyjdzie na dłuższym dystansie.
 
Łapie czy nie łapie...zależy do czego używamy...chyba nie powiecie że łańcuch smarujecie smarem :smile:
 
maxdila, a akurat mi sie omylkowo wkleilo to co do pluginu wklejalem w innym programie i niezauwazylem :D pozno bylo :D

[ Dodano: 2009-03-28, 17:26 ]
marian, polecal bym Ci motorex namokre warunki dobry i mniej syfu typu brud zbiera ;)
 
Powrót
Góra