• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

Tasior napisał:
marian, _Marcin_, sie chwali :D wybacz musialem.

Tasior,niby czym? na AM był taki sam temat i tam nikt tak nie twierdził...widać tu są inni ludzie...sam sobie odpowiedz czy gorsi czy lepsi.

[ Dodano: 2009-03-22, 15:18 ]
pegelmesser napisał:
Skoro jesteś w temacie (przynajmniej tak uważasz) to może powiedz mi dlaczego ja mam tak nisko to siodełko?

Ja jezdze ROWEREM a nie wozidlem na ktorym wyglada sie jak srajacy kot...wybacz musiałem... :mrgreen:

To sobie jeździj,mnie twój rower nie podnieca jaki by on nie był,bo mnie po prostu ten sport nie interesuje.
 
marian napisał:
Skoro jesteś w temacie (przynajmniej tak uważasz) to może powiedz mi dlaczego ja mam tak nisko to siodełko?

A tak wogóle to kto się tu chwali? pokaż palcem.

to ja ci może wytłumaczę, widziałeś kiedyś zawody w DIRT'cie ?
Jeśli tak to byś nie zadawał pytań, jeśli nie to ci prosto wytłumaczę że w dircie siodełko jest raczej mało używane z tego względu że nie jedzie się na nim tylko pedałuje na stojąco najczęściej i wykonuje ewolucję, a ewolucję w których się siedzi w siodełku jest strasznie mało :]
więc siodełko jest tak nisko aby nie przeszkadzało np. przekładać nogi nad nim podczas lotu

jest jeszcze odmiana dirtu w której jedziesz w dół po przeszkodach na czas, i również tu głównie stoi się na pedałach a nie siedzi na siodełku, a podwyższenie siodełka po prostu by przeszkadzało

polecam
http://www.dbike.yoyo.pl/news.php
 
maxdila, ale przeciesz ja to wiem,nie na darmo mam tak nisko to siodelko...niewiem po co Ty z tym tekstem wyskoczyles.
 
Nie bardzo, bo kable nie grają, a szprychy czy hamulce wpływają na bezpieczeństwo, komfort i ogólnie jazdę.
 
Audiofilom kable graja... :mrgreen:

Audiofil wsadzi pozlacane koncowki, dziwne kondensatory itp a to ze jego wzmak 2x100W ma trafo 100VA to juz nie zauwaza...
 
Ten temat jest o rowerach i jego czesciach,jak i relacjach z ich użytkowania,wiec prosil bym o pisanie na temat.
 
Wszyscy to wszyscy :

Kompromis między wagą a wytrzymałością
Kompromis między cenowym rozsądkiem a jakością
Kompromis między każdym stylem jazdy :)

Łączna waga ok. 12.8 kg

Rama Kross Level A4 21,5" 05'
Amortyzator Suntour XCR LO 07' + 18,5 cm sterówka
Stery YST CS-N558
Korba Suntour XCT 22 x 32 x 42 ( kwadrat )
Suport VP
Przerz. Przód Shimano Deore FD-M510
Przerz. Tył Shimano XTR RD-953 SGS
Manetki Shimano RevoShift RS41
Klamki Tektro RS-360A
Kaseta Suntoura PowerFLO 8'
Łańcuch KMC UG50
Hamulce Shimano Alivio v-break
Linki/pancerze SNG
Mostek Kalloy 80 mm 25.4
Kierownica Kalloy 580 mm 25.4 mm
Gripy Boplight
Sztyca Kalloy 28.6
Siodło Velo
Pedały Shimano PD-M505

Obręcz przód AlexRims DM18
Piasta przód Shimano STX HB-MC32
Szprychy, nyple no name 36 szprych
Opaski no name
Obręcz tył AlexRims DM18
Piasta tył Shimano Deore FH-M510
Szptychy, nyple no name 36 szprych

Dętki Innova 1,75-2,125
Opony Maxxis High Roller 2.1

Zacisk sztycy Kalloy na imbus
Podkładka pod mostek alu 10 mm
Akcesoria Koszyk pod bidon
Torba podsiodłowa Author S113
Sigma BC-906
Neopren

 
i po co te kłótnie? każdy jeździ na czym lubi i jak lubi a najtańsze szprychy rozciągają się jak drut z płotu jedna próba 180 i mamy jajko a nie koło... w jeździe wyczynowej dobre części napawdę dużo zmieniają nawet głupie dętki czy opony jak ktoś nie wierzy niech odpali sobie jakiś filmik bmx na youtube i niech spróbuje swoim rowerem tak zrobić :) zęby wybite rama połamana koła pogięte...
 
bartekgib, napisz jak Tobie się jeździ z przerzutkami w rączkach bo Ja ich nie trawie zupełnie.
 
Dołączając niezłej klasy przerzutki ( Deorka i XTR z 2002 - rarytas :razz: ) - bardzo dobrze. Szybkość powalająca. Brak jakiegokolwiek jęku. Często duże prędkości na zjazdach - nic się nie "poci" i zmienia bez żadnego ale. Pozatym ja mam odwrotną sprężynę, więc pod górę na wysokim obciążeniu napędu brak jakichkolwiek strzałów. Jedyne co - kwestia regulacji. No trzeba przy tym posiedzieć troszkę czasu - ale nie ma czegoś za nic :) Choć wolałbym znaleźć revoshifty SRAM na 2:1 ( system Shimanowski ) ale ciężko do 2:1. Pozdrawiam !
 
Mi chodzi bardziej o funkcjonalność z innej strony. Nie przeszkadzają ci te przerzutki że są w rączkach? Nie przestawiają się "same" podczas np. zjazdu z górki z korzeniami? Rozumiesz o co mi chodzi? Bo jednak trzymasz za nie podczas jazdy...mi to właśnie nie odpowiadało,zdarzało się że podczas wyboistej jazdy sam przez przypadek przerzucałem przerzutkę :???:
 
Mam kawałek gripów piankowych i oddzielnie revoshifty i nic nie koliduje. Mają one swoją wartość, przy której zmienia się bieg, więc omyłkowe "dotknięcie" menetek nie spowoduje od razu przerzucenia. Pozdrawiam !
 
Nie no - oczywiste jest, że do jakiegokolwiek dirtu, czy nawet streetu ( choć tam to tylko SS ma poparcie ) revoshifty się nie nadaja. Jedno uderzenie o glebe i korpus się rozpada. Ale przy normalnej jeździe XC jest dobrze. Nawet do enduro polecam :)

Pozdrawiam !
 
Do XC to jak dla mnie tylko dualcontrol :mrgreen: ( miałem w słabej grupie- LX i naprawdę SUPER! )
 
Moja machinka: -rama author a-gang 14" -amorek marzocchi 4X 110mm -mostek NS SUPER MOTO (niedokupienia) -kierownica NS Habanero -gripy dartmoor -hamulce avid juicy 3 + tarcze avid 160mm -kolo przód sunrims gold 26" + piasta reborn QR 20 + szprychy CN Spoke -koło tył sunrims gold 26" + piasta dartmoor free-force + szprychy CN SPOKE -korby truvativ, zebatka 32T + single speed 16T -napinacz z przodu wlasnej produkcji replika SHAMANA RACING lzejszy niż oryginał i napinacz z tyłu -pedały OCTANE ONE -siodło MC SELLE + stara sztyca accenta -oponki NOKIAN GAZZALODI 2,3"

UWAGI MODERATORA
Zdjęcia wycięto. Na forum obowiązują albo miniaturki, albo zdjęcia nie rozjeżdżające strony


Waga: 14,34kg
 
Powrót
Góra