MoĹźe mĂłj wÄ
tek na forum o odpowiednim umoĹźliwieniu gĹoĹnika w podĹodze coĹ Ci podpowie. Mimo iĹź ja zmieĹciĹem tam caĹy labirynt wiec to trochÄ inna bajka. JeĹźeli chodzi o odlegĹoĹci od Ĺcianek a rozumiem Ĺźe sÄ
to odlegĹoĹci wewnÄtrzne to w takim projekcie nie powinno to byÄ problemem. Jedynie pomyĹlaĹ bym o dodatkowym wewnÄtrznym wzmocnieniu by konstrukcja byĹa odpowiednio sztywna. Wtedy nie bÄdziesz siÄ martwiĹ przy pakowaniu ciÄĹźkich rzeczy do bagaja a i dĹşwiÄkiem Ci siÄ to odwdziÄczy. Co do znoszenia siÄ fal... hmmm spĂłjrz na ultra-pĹaskie konstrukcje jl Alpine czy innych markowych producentĂłw. MyĹlÄ Ĺźe przy tak maĹym subie ma to marginalne znaczenie. Pianka wewnÄ
trz owszem zwiÄksza pozornÄ
objÄtoĹÄ obudowy widzianÄ
przez gĹoĹnik i czÄsto stosuje siÄ jÄ
by naciÄ
gnÄ
Ä wymiary obudowy. Jej iloĹÄ na tez wpĹyw na dĹşwiÄk gdyĹź zwiÄksza siÄ masa drgajÄ
ca za gĹoĹnikiem a to zmienia jego parametry wiÄc i brzmienie. Tu odsyĹam cie do forum jest to piÄknie opisane. Co do otworu br to nie sĹyszaĹem jeszcze pomysĹu by go schowaÄ. Wiem z doĹwiadczenia Ĺźe zmiana jego umiejscowienia w podĹodze moĹźe diametralnie zmieniÄ i jakoĹÄ i spl konstrukcji w miejscu odsĹuchowym. WyprowadziĹ bym go klasycznie bezpoĹrednio do wnÄtrza bagaĹźnika i zasĹoniĹ materiaĹem dĹşwiÄko przepuszczalnym. Ale miejsce jego wyprowadzenia jak juĹź wczeĹniej pisaĹem radziĹ bym Ci najpierw odsĹuchaÄ...