• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Street Racing po Arabsku... :o

  • Autor wątku Autor wątku vip
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
... kiedyś kumpel miał filmiki w stylu "Street Racing po Arabsku" - dajcie spokój, co oni wyprawiają z tymi wózkami, naprawdę mają taleny, lepsze to niż drifting u skośnookich :D
 
a ja widzielm zlot strit rjserow z torunia to by wam kopara opadla te tjuninkowane golfy cieniasy z silniczkami 1,0 i instalacjami lpg no i oczywiscie kupa plastiku

kopara zjechala mi do podlogi
 
LUKASZ napisał:
a ja widzielm zlot strit rjserow z torunia to by wam kopara opadla te tjuninkowane golfy cieniasy z silniczkami 1,0 i instalacjami lpg no i oczywiscie kupa plastiku

...i "tuby" w bagażnikach :lol:
 
tjuninkowane golfy

tak, np Golf III VR6 2.9L Syncro 192KM 4x4

nie wiem coscie sie przylepili do tych golfow, pewnie dlatego ze pelno jeleni posprowadzalo se MKII i wstawiaja tuby i inne dziwactwa typu zderzaki progi plasticzane itp


nie wiem czy wiecie co to cultsyle w VW
 
Tak na powanie to u nas w Toruniu mozna spotkac kilka naprawde fajnych autek , a co do golfow nowe V6 albo starsze 12V VR6 to naprawde swietne samochody tylko ze duzo jezdzi w **ujowym stanie prowadzone przez niepowaznych kierwocow.Dodam od siebie ze vr6 ma super dzwiek :) oraz Bonus :)
http://www.vw-cult.de/movies/Thomas/3er VR6 Turbo Cabrio.rar

P.S.
Patrzcie jak od 3 tys sie wlacza turbinka :)
 
wkoncu ktos wie o co chodzi ;]

wole kazdego golfa od Opla CalibryRejsing Dresowozu
 
silnik w tym golfie jest ten sam co w Corrado?bo w passacie b3-b4 vr6 stosowali o pojemnosci 2,8l nieznacznie slabszy. mam racje?( co do passata to wiem) a golfik ?
 
wisnia, zgodze się z tobą, bo Calibry mają taki sobie wygląd..... ale niewiem czy wiesz, że jest taka wersja Calibry 4x4, która ma seryjnie 312KM (chyba 2.0 16V Turbo) silnik tam napewno nie jest dresiarski :)
 
PETERS, z tego co wiem najmocniejszy seryjnie wkładany silnik do cali to C20LET (uturbiony) i miał on 204 KM @ 5600 rpm oraz 280 Nm @ 2400 rpm. Nie słyszałem o cali z seryjnym silnikiem o mocy 312KM ale z racji ze silnik ma potencjal to nawet na seryjnym dole dało by sie z niego wyciagnać tyle co piszesz.
 
odrazu do calibry daja kute bebechy silnika ;] i po malych modyfikacjach ma 450KM i dalej pali 5L / LPG na 100km...... oj juz nie jedne bajki slyszalem o Calibrze

ja nie jestem przeciwny w zaden sposob calibrze bo dlamnie i tak sie liczy tylko VW Group sklonilo mnie do tego tylko i wylacznie bulwersujace mnie, czepianie sie golfow, a Calibry uzylem tylko jako przykladu bo jest tez juz tego auta cholernie duzo.


Ja niestety musialem sie pozbyc najpierw mojego MK3 GTi pozniej skasowalem MK1 GTi najprawdopodobniej w marcu kupuje cos nowego mysle jak narazie o Corrado, Audio B4 Coupe, Polo 6N i Seat Ibiza, Polo G40
 
Calibra - auto dla murarzy, jak to mój kumpel mówi.
Ja chyba mam odwrotnie. Choroje na GSI "opella" i oczywiście ma to być Astra GSI. Co prawda z auta jakie dotad mialem sportu nie bylo duzo (Passat 2.0 GT) ale nie narzekałem, i może jedynie przemawia do mnie Asterka. Masa nie duza, silniki 150KM = radość z jazdy... ;)
 
Co do calibry to byly wersje :
2.0 8v 115ps
2.0 16v 150ps pozniej 136ps
2.5 V6 170ps
2.0 16v T 204
i 2 wersje DTM z lat 93-95r 2.5 V6 o mocy 420ps i 3,2 V6 DTM z lat 95-96 590 ps
 
Powrót
Góra