• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Street Racing po Arabsku... :o

  • Autor wątku Autor wątku vip
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
ruthi7 napisał:
Masa nie duza, silniki 150KM = radość z jazdy... ;)

Oj tak :) tylko takim lekkim autem z dużym silnikiem łatwo odlecieć - dosłownie i w przenośni ;)

A co do calibry, to chyba już wiem- była chyba taka tuningowana wersja Irmscher (coś jak... BMW Alpina - czy jakoś tak) w sumie to ostrzejszy wałek inny komputer. Być może była to wersja po nieseryjnym tuningu, ale opel chyba wypuszczał takie rodzynki :]
 
najlepsze do tjuninkowania jest F jak Ferrari ale Fiat 126p czyli power :P. To auto jest (było) spieprzone jeszcze przed samą produkcją, dla tego każda ingerencja w silnik tylko polepszała osiągi :D
 
ten samochód to inne czasy więc jakiekolwiek porównania mijają się z celem :/
pozatym z tego co wiem to polepszenie osiągów wiąże się z tym że wóz pali zamiast 6 10 l wahy :P
Ale za to wielkim plusem kaszluna jest to że wszystko w da się samemu zrobić :P
części są tanie i ogólnie dostępne na szrotach:)
pozatym mam sentyment do tego wozu ...
 
Tak tylko jakis szyber dach by sie przydał zeby wystawić głowe bo tak zgiętemu w pół trudno sie jeździ :lol:
 
golfy od 1 do 3 tylko german style, pieknie wygladaja i silniczki 1,8 16V KR 139km, G60 160km, piekny vr6,

konkretny silnik tez byl 1,8 16V KR z turbina od g60 210km do 3 biegu nie szlo go utrzymac i napewno nie idzie bo jeszcze zapewne troch ich jezdzi
 
vip napisał:
Co do calibry to byly wersje :
2.0 8v 115ps
2.0 16v 150ps pozniej 136ps
2.5 V6 170ps
2.0 16v T 204
i 2 wersje DTM z lat 93-95r 2.5 V6 o mocy 420ps i 3,2 V6 DTM z lat 95-96 590 ps

Zapomniales jeszcze o wersjach turbo
 
konkretny silnik tez byl 1,8 16V KR z turbina od g60 210km do 3 biegu nie szlo go utrzymac i napewno nie idzie bo jeszcze zapewne troch ich jezdzi

byl taki seryjnie produkowany ?? myslalem ze posklejal go tylko pan H...e od zielonej MK1 uznanej za najszybsza w polsce
 
tak byl to limitowany model specialny, wyprodukowano ich jak dobrze pamietam 75 sztuk, dodatkowo mialy wysokie wyposazenie jak na tamte czasy, abs, skora, klimael. szyby, szyber dach itp.

a na slasku jest mk2 1,8 8v g60 i bodajze ma jeszcze jedna turbine ktory ma 230km, mam filmik ktory pokazuje co to auto wyprawia z licznikiem i na hamowni
 
ach te niemieckie cudenka...
ja pomykam A3 1.8 20V 125KM '97 i jestem cholernie zadowolony
samochody znajomych: Golf3 1.8GTi 97' i (co mnie najbardziej smieszy) Accord 1.8 2003 nie dotrzymuja kroku :)
 
Golf3 1.8GTi czy GT ??

1.8 GT 8V 90KM
2.0 GTi 16V 152KM i watpie czy nie dotrzyma kroku ;]
 
Wisnia GT to byl 2.0 8V 115 KM i mial jak dobrze paemitam 10sec do 100km/h i charakteryzuje sie stosunkowo malym spalaniem i jest dobrzy do gazowania (N20) ;)
 
masz racje ale wg mnie jest duza roznica miedzy 1.8GT a 2.0GT kuzyn ma 1.8 tego 90ps i powiem ci ze rewelacji niema, nawet przy kreceniu w wyzsze oboroty nie ma tego co ma 2.0 ;) Mam dosc czesto okazje jechac takowymi motorkami, wiec opieram sie na jezdzie codziennej!
 
mam na codzien do czynienia z wieloma silnikami VW i powiem ze masz racje 1.8 nie ma tego co 2.0 GT ale oba nie dorownuja prawdziwemu 2.0 GTi 16V DOHC 152KM lub chocby 1.8 DOHC KR 139KM

nie ma to jak u ojca w aucie Passat B6 1.9 TDi 130KM i w trasie 5.5L/100KM ;] ale narazie mnie nie stac na takie auto i w najblizszym czasie nie bedzie ;] wiec trzeba starymi wyscigowkami jezdzic ;]
 
kuririn-bogus, jak sie spawuje? sciagales z zagranicy? jak z eksploatacja? ja wlasnie sie szykuje na wyjazd po jakas a3-ke tylko ze TDI jakis 1,9 110km 00'-01' zeby dorawac i bedzie milo. hehe nie ma to jak olej napedowy za 2PLN;p napisz mi cos wiecje o tym samochodziku bo jestem w nim zakochany (nie wiem czemu;p)
 
jezeli mowisz o malych wyscigowkach to polecam wszystkim jak bedziecie mieli okazje przojezdzeniem sobie Fiatem Ritmo Abartha , 2.0 silniczek 2 walki rozrzadu 130 koni i 860kg wagi ,samochod ten ciezko w ogole zobaczyc na ulicy bo byl produkowany w latach 80-tych
 
A ja zbieram od dziś na Bugatti Veyron. Czytałem ostatnio artykuł na Onecie. ma kosztować ok. 1 milion Euro. 400km/h moze takie cudo jechac. 0-100 2,5 sek. Może Porshe czy ferrari może z nim rywalizowac przy prędkościach 100 km/h czy 200km/h ale powyżej Veyron bije ich na łeb na szyję zresztą poszukajcie sobie artykułów...
 
widzialem go live w berlinie stoi taki niebieski, ogrodzony na okolo , naprawde robi wraznie
-16 garow :D
-1001KM
-1250nm
laczki tyl 365 :|
i pisza ze spalanie uwaga
- kombiniert 18,8l/100 km
- Innerorts 28.8 / 100 km
- Auberorts 13,1/ 100 km
wiezycie w to? 16 wiaderek to wpierdzieli 50l jak nic ! Przy lepszej jezdzie to juz w ogole :)
 
Powrót
Góra