• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Rejestracja
Sty 18, 2005
Postów
2,227
Reakcji
0
Lokalizacja
Białystok
szukalem szukalem i znalazlem:)


UWAGI MODERATORA
Wydzielony z "Forum nocą". Trzech moderów oftop siało i żaden nie zrobił porządku. Lenie :P
 
e tam lansowac - to samochod sprawiajacy MI frajde:)
silniczek... skromnie: R6 3.2 220km :) hehe
 
szczerze to pali 1-2litry wiecej niz 2.2 wiec oszczednosc jest pozorna;) a jaka frajda i dzwiek 6cylindrow;)
 
7,8s do 100
a wazy jedynie 1560kg;P

jednak w tym aucie osiągi nie są takie istotne, przynajmniej dla mnie;)

Pawel, mozna zalozyc jakis motoryzacyjny temacik:D

ps. Takero nie obrazaj mojej baby Benz takimi zwrotami jak pudlo:D heheh pamietaj ze to kobieta;d
 
A jak jest z elastycznością?? Czy żeby poczuć moc trzeba wkręcać sie mocno na obroty, czy juz przy takim dużym silniku w miare sensownie bierze od samego dołu (chociaż wolnossące silniki i tak trzeba wkręcać by osiagnac maks ;p )?? Zastanawiałeś sie nad jakimś TD?? Zawsze to większe możliwosci tuningowe, no ale za cene klekotu ;)

Kurde, te 3,2l to jednak dla mnie abastrakcj, tym bardziej jeżeli an codzień poruszam sie 1,4 a czymś wiekszym jak 1,8 to nie jeździłem ;)
 
ŁukaszN napisał:
Zastanawiałeś sie nad jakimś TD?? Zawsze to większe możliwosci tuningowe, no ale za cene klekotu
:lol: chyba niemasz pojecia jaka technologia diesla siedzi w tych mercach :lol:
tam jest tak "prymitywny" silnik ze nawet w starych podrecznikach masz jego zasade dzialania :P
w W124 3,0TD ma przerazajace 143km!! ale za to jakikolwiek remoncik robisz przy "zaledwie" 700tys km ;)
 
mIKI napisał:
mierzone czy z katalogu ? :P
mIKI napisał:
ps. Takero nie obrazaj mojej baby Benz takimi zwrotami jak pudlo:D heheh pamietaj ze to kobieta;d
imho to raczej 3 płeć, mIKI, to jakies nowe zboczenie jest :P
Pawel S. napisał:
w W124 3,0TD ma przerazajace 143km!!
jakby to moc najważniejsza była ;P
Chwal się ile masz niutków ;P
Pawel S. napisał:
ale za to jakikolwiek remoncik robisz przy "zaledwie" 700tys km ;)
i dlatego większość egzemplarzy z allegro ma niewiele mniej :lol:
 
takero napisał:
mierzone czy z katalogu ?
takero napisał:
imho to raczej 3 płeć, mIKI, to jakies nowe zboczenie jest
takero napisał:
jakby to moc najważniejsza była ;P
Chwal się ile masz niutków ;P
takero napisał:
i dlatego większość egzemplarzy z allegro ma niewiele mniej
Czepiasz sie :P
Autko na prawde bardzo ladne :wink:
Co z tego ze td ma niuktow jak w ciezarowce skoro i tak dostaje od benzyny po dupie w kazdym aspekcie poza spalaniem i elastycznoscia na najwyzszym biegu :razz:
Pozdrawiam!!!
 
Pawel S., dajesz lepszą turbine, montujesz intercooler, podkrecasz dawke i juz mozesz mieć koło 200 kucy ;) Dzieki turbo masz fajna elastycznosc i nie musisz kręcić silnika na wysokie obroty zeby poczuć moc. Zreszto ja nie jestem mechanikiem, ani za bardzo nie znam sie na tym, ale od jakiegoś roku siedze na forum golfa i widziałem ile można wycisnąć z najprostrzej jednost 1,6 TD (o TDI już nawet nie wspominjąc), a z wolnossącą benzyną już tak się nie pobawisz.

Osobiscie nie jestem fanem diesla. Ma on oczywiście swoje plusy i minusy, ale jeżdżąc benzyniakiem żałuje ze nie ciagnie od samego dołu ;)

dulin7 napisał:
Co z tego ze td ma niuktow jak w ciezarowce skoro i tak dostaje od benzyny po dupie w kazdym aspekcie poza spalaniem i elastycznoscia na najwyzszym biegu
Oj nie wiem, nie wiem, podyskutował bym ;)

takero napisał:
Pawel S. napisał/a
ale za to jakikolwiek remoncik robisz przy zaledwie 700tys km ;)
i dlatego większość egzemplarzy z allegro ma niewiele mniej :lol:
Oczywiscie pomijając fakt, ze licznik już dawno zatoczył koło ;p
 
dulin7 napisał:
Co z tego ze td ma niuktow jak w ciezarowce skoro i tak dostaje od benzyny po dupie w kazdym aspekcie poza spalaniem i elastycznoscia na najwyzszym biegu
jeździłes jakimś dieslem w ogóle ? ;]
 
dulin7 napisał:
Co z tego ze td ma niuktow jak w ciezarowce skoro i tak dostaje od benzyny po dupie w kazdym aspekcie poza spalaniem i elastycznoscia na najwyzszym biegu :razz:
Pozdrawiam!!!

Od 2 lat tylko smigam dieslami od 1,9TDI VW przez 2,5TDI Audi po 3,0TDS BMW. I powiem ci ze chłopie nie masz pojęcia o dieslach:)
 
Powrót
Góra