• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Oj, bieeeda. Szkoda.

Skąd wiedziałeś że Szkoda? :) hehe No najmniej udany silnik chyba we Fiatach ;/ I wersja przy okazji słaba raczej...

Ja też widzę że większy silnik = lepiej, a tak samo kosztuje, tylko koszta eksploatacji większe.

Liczy się stosunek masy/moc = ekonomiczność. Bo 2.0 w omedze szału nie robi, a spala tyle lub więcej co 2.5L ;) hehe Ale wiadomo, wyjątki - jakbym miał kupować drugi raz Vectre B - 1470kg, to z 2.0 minimum, najlepiej 2.5L.

Dlatego teraz celuje w Volvo z 2.3 lub 2.4 Turbo.

Renówka nareszcie trafiła pod młotek - panewki wymienione, przyjęła bez zająknięcia - dziś strzeliłem 280km i auta nie poznaje :) wszystko porobione - technicznie 100% sprawne. Aż żal sprzedawać :) hehe
 
on pewnie kierowal sie tym ze ten silnik ma 100km - wiecej niz astra. tylko ze astra jest lekka i jeszcze jakos przyspiesza
 
dzisiaj brat odbieral auto. dzwoni do mnie i chce sie pochwalic ze komputer mu pokazal spalanie "zaledwie" 6,8 litra/100km. w trasie! :D
ale co sie dziwic jak on tylko z zewnatrz samochody oglada a nimi nie jezdzi...
namawialem go na golfa mk4. w pracy u niego ktos ma takiego golfa, ale on nawet nie ma zamiaru sie nim przejechac bo mu sie nie podoba :/
jak z takim debilem rozmawiac?
ja tez nic ciekawego w golfie nie widzialem... az nie zostalem kolegi szoferem - wspanialy samochod ;)
 
Chorowałem na golfa do puki nie wsiadłem do corolli e12 sol
Mam i chwale 1.6 benzyna 6.8 trasa
Ale golf 4 tez mi się podoba
 
trzeba dluzej pojezdzic zeby zrozumiec
dobrze sie prowadzi, wszystko ma na miejscu, dobrze wykonany
ja tam nie mam sie czego czepic ;)

ale troche za drogie
 
Nie przesadzajmy. Każdy golf, skoda to najprostszy Niemiec i trochę mu brakuje jeśli chodzi o wykonanie wnętrza do innych aut. Zaletą tych Niemców jest po prostu tania eksploatacja i dobre silniki 1,9TDI, mało awaryjne. I to wszystko na temat VW.
 
Ale ze jakosc czego ? bo w rankingach niezawodnosci golfy sa daleko z tylu za japonczykami z segmentu c.
Nie przesadzajmy. Każdy golf, skoda to najprostszy Niemiec i trochę mu brakuje jeśli chodzi o wykonanie wnętrza do innych aut. Zaletą tych Niemców jest po prostu tania eksploatacja i dobre silniki 1,9TDI, mało awaryjne. I to wszystko na temat VW.
No dokładnie, ja nie o jakości-komforcie, ja o jakości-awaryjności. Nie pisz mi przypadkiem, że japońce mają mniejszą awaryjność w tym samym segmencie ;).

PS. Mam japońca i nie zawaham się go użyć! ;P
PS2. Niemca też miałem i też się nie wahałem, rodzice mają dwa, rodzina ma kilka itp. - porównanie mam dość dobre.
 
Nie pisz mi przypadkiem, że japońce mają mniejszą awaryjność w tym samym segmencie .

PS. Mam japońca i nie zawaham się go użyć! ;P
PS2. Niemca też miałem i też się nie wahałem, rodzice mają dwa, rodzina ma kilka itp. - porównanie mam dość dobre.
Ta, obserwacje na przykładzie 5 samochodów są na pewno miarodajne.

Nawet bezawaryjne japońce już się skończyły, ale Corolla nie bez powodu jest uważana, za bardzo bezawaryjny samochód. Z drugiej strony, wynika to z konstrukcji, która powiedzmy, że przy europejczykach jest archaiczna. Wystarczy na elektrykę popatrzeć. Zamiast sterownika, garść przekaźników, więc co ma się zepsuć. Przekaźniki w starych oplach chodzą po 20lat i więcej bez problemu, więc w japońcu tym bardziej będą
 
Z pozdrowieniami dla wszystkich fanów marki VW ;) , www.vwszrot.pl . Te usterki które miał ten facet, szczególnie ta zębatka na wale, trudno nazwać "przypadkowimi" i zwalić na pechowy egzemplaż.
 
bo tak jest :) silnik się udał ale cała reszta... potrafię co 2miechy klamkę wymieniać u siebie w B4... :/ Takie pierdoły irytują...
 
Powrót
Góra