• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Gorzej jak najedziesz na próg zwalniający a raczej jak z niego zjeżdżasz. Ale mam nadzieję że auto dotarło w całości :)
 
nawet na kraweznik podjechal bez problemu! ;)
podjechalem pod sama klatke...
ale lozyska jutro do wymiany ida :p szumia mi z tylu i mnie to wkurza
 
silnik mało ogarnięty przez mechaników - brak wiedzy w naprawach, nie jest łatwo o diagnostykę, części i osprzęt drogie o ile w ogóle się znajdą, żywotność też nie jest specjalnie wysoka. jeździ się niby normalnie, ale jak przyjdzie do serwisu to się robi kiepsko...
 
z tych dwóch zdecydowanie foka. różnice w cenach części, nawet tych eksploatacyjnych, są spore na korzyść forda...
 
Czemu kolega tak twierdzi?Tak jest to 2.0

- - - - - aktualizacja - - - - -



Czemu kolega tak twierzdz

http://www.zlomnik1.home.pl/archiwum/?p=6144 miejsce 2:

Mazda 6 2.0 CiTD
Obowiązkowy tekst: to może teraz dla odmiany coś francuskiego, żeby było bardziej niezawodne?
To chyba mój ulubiony samochód-porażka. Taka Mazda to jest niesamowicie uważana w Polsce (przy tym absurdalnie droga – droższa od bepiątki w TDI), bo ludzie pamiętają wspaniałe, niezawodne Mazdy 626 z Pewexu z dwulitrowym dieslem. Tymczasem Mazda 6 z dizelkiem to prawdziwy przebój wśród mechaników. Jak mawiają właściciele Mazd, ten silnik się praktycznie w ogóle nie psuje. Wyjątkiem jest cieknący zawór SCV (od wolnych obrotów), wiecznie psujące się Webasto, kaszaniący się DPF w autach po liftingu (paliwo rozcieńcza olej), a także moja ulubiona usterka: jeśli wlejemy nawet odrobinę za gęsty olej, to sitko od smoka się zalepi i silnik będzie ogólnie chodził sobie w ogóle bez oleju. Oczywiście prawie wszyscy właściciele Mazd to wiedzą i nie oszczędzają na swoich ukochanych szóstkach. Oczywiście jeśli za “prawie wszystkich” uznamy garstkę forumowiczów Mazdaspeed.pl, bo przeciętny użytkownik leje najtańszy olej, żeby było taniej. Nie po to kupił diesla, żeby nie oszczędzać.
 
Nie koniecznie, może być od handlarza ale trzeba znaleźć dobry egzemplarz

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 
dobre egzemplarze sprzedaja sie tak szybko ze ich wlasciciel nie musi nawet ogloszenia wystawiac!
a to co znajdziemy u handlarza, na gieldzie czy w ogloszeniach to zawsze ma cos czego nikt nie chce wyjawic
 
Niestety tak jest, szkoda tylko że to wszystko jest ukrywane. Jak kupowałem kiedyś auto koleś od razu mi powiedział że miał stłuczkę małą i zostało to naprawione w ASO, pokazał mi miejsce i fakturę na naprawę. Ale takich ludzi jest niewiele.
 
Niestety tak jest, szkoda tylko że to wszystko jest ukrywane. Jak kupowałem kiedyś auto koleś od razu mi powiedział że miał stłuczkę małą i zostało to naprawione w ASO, pokazał mi miejsce i fakturę na naprawę. Ale takich ludzi jest niewiele.

Takich ludzi juz nie ma co by Ci wskazali miejsce naprawy. Nie oszukujmy sie kazdy chcę zarobić. Prawdziwych handlarzy juz nie ma
 
Powrót
Góra