• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
I tak najwięcej zależy od przebiegu silnika :d. Nawet zwykle r4 potrafią czasami zaskoczyć kulturą pracy ;). Podobno stare silniki r4 mazdy właśnie tak cicho i bez wibracyjnie pracowały.
 
Ostatnia edycja:
Noo R6 to bajka... Pochwale się że dźwięk z mojej 😊 M52B25 jest bardzo przyjemny. Widziałem jak na M70 postawiono ołówek i się nie przewracał... ale to dawno było. A teraz ile R6 mamy w trójce... 😢 Ta cała ekologia...
A w M3/4 dźwięk idzie wewnątrz z głośników...
 
Ostatnia edycja:
VR6 to inna kategoria ;)

Krystian, nie o to chodzi. M3 brzmią dosyć specyficznie, no ale mało który R6 jest tak wysoko kręcony i ma ITB ;)
 
b7d6c7acc1af24d835875fb7b5995dee_1499789735.jpg


mala motywacja do zrobienia blacharki ;)
 
Moze ktos bedzie wstanie mi wyjasnic pewna zagwozdke ;) Wymienilem amortyzatory odboje i poduszki w przednich kolumnach. Po calej operacji gdy postawilem auto na kolach zrobil sie duzy przeswit miedzy ta miska a kielichem. Nie zrobilem zdjecia gdy bylo wszystko zlozone wiec tak na oko foto pogladowe. Gdyby ktos znal przyczyne i mi ja zdradzil bylbym wdzieczny, urlop sie skonczyl, a auto nie zrobione :/
 
Chyba zlokalizowalem przyczyne. Stara poduszka amortyzatora jest jakby zbrojona na styku z kielichem, to powoduje ze jest bardzo twarda. Nowa ma ten rant tak miekki ze palcem go moge zagiac i wcisnac, wiec albo wleca stare poduszki z nowymi lozyskami albo jakis podklad wytne i zamontuje dystants od gory.
 
b488711b4d126c3bdd73de506f355da3_1501531722.jpg


Nowy kolektor z GT350 + przepustnica + filtr + program. Jednostka wolnossąca, ale generuje 520 KM i 610 Nm.

Teraz silnik ślicznie się kreci:


Dodatkowo odcięcie jest teraz zapłonem a nie przepustnicą, więc nie jest już takie agresywne.
 
was ist das, mustang? btw odcięcie przepustnicą powinno być dużo mniej agresywne od cięcia zapłonu/paliwa ;)
 
Tak mustang jak widać :) . Szkoda że ta amerykańska motoryzacja jest tak mało w Polsce popularna.
 
Powrót
Góra