Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
W przypadku kadettów D ponoć miał.Yoshi_80 napisał:cursor, czerwony. A coś ma do rzeczy kolor?
Eee to przejaskrawione twierdzenie, nie widziałem jeszcze skorodowanej 6-tki.ralfb napisał:tacy producenci jak Mazda jaja sobie robią z użytkowników ich aut, którzy nierzadko wydają sporo kasy np na Mazdę 6 po to żeby przekonać się o beznadziejnych zabezpieczeniach antykorozyjnych![]()
dj_zibi napisał:B4 lezą w bagażniku jutro wymiana to opowiem własne odczucia. Szkoda ze mnie chwilowo nie stać na B6:/
W czym niby?pegelmesser napisał:Kayaby i tak sa lepsze.
A mówisz o rzeczywistych czy tych na papierze?Parametry, jakosc itp
Moda? Bo na forum przeczytali?cursor napisał:Ciekawe w takim razie czemu np. w KJS'ach łatwiej spotkać bile B6(najczęściej te na grubym tłoku) niż kayaby AGX.
Bo duzo alezy tez od sprezyn i reszty zawieszenia...Bil nawet b4 jest twardszy od kayaba, co za tym idzie traci się na komforcie, ale to nie znaczy, że resorowanie jest złe.