Yoshi_80 W zupełnosci sie z toba zgadzam wyprzedzasz a i tak spotykasz sie z nim na swiatlach wiec jaki jest sens

?
Jak sie kreci silnik do max 2800obr to nie spala dużo nawet Cadillac seville

chociaż tak naprawde ma 4.6V8 a przy ekonomicznej jezdzie odłacza 4 cylindry i jest ekonomicznie

dziwia mnie ludzie którzy jak widza 3L silnik to panikuja,Przecież to nie ma najwiekszego znaczenia.
Kupisz sobie benz z niskim momentem to bedziesz grzał go zeby kogos wyprzedzic i juz ta ekonomiczność silniczka 1.2l sie zmywa na rzecz 3L V6
A nastepna rzecza o której yoshi zapomniał napisać jest to że diesel dużo pali na zimnym silniku dopiero po przejechanych 15km sie rozgrzewa a tyle wielu ma do pracy w jedna strone;D
Wiec trzeba sie zastanowic co sie chce a o lpg lepiej zapomnieć bo to co sie zarobi na lpg to wyda sie na instalacje jedni licza ze po 3latach im sie zwróci a gówno prawda bo bedzie trzeba w silnik kase pakować już nie mówie o problemach zwiazanych z sama instalacja.
Takie auto to się bierze tylko dla prestiżu. Ceny części do 607 to można policzyć jako ceny częsci do 407 x2. I tak trzeba się cieszyć, ze to nie jest audi A8 lub BMW 7 bo tam pewnie zapłacimy kolejne 2x tyle co u peugeota.
Takie ceny tylko w aso,Wiele czesci pasuje z 307,406,407, A i tak kompletny rozrzad jest tanszy niż do passata 2.5tdi.
A dla prestiżu to mozna sobie S-klass kupic a nie 607;D