• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Wszsytkie bolidy powinny byc identyczne. Inaczej trudno mowic o sportowej rywalizacji. NIe powinno byc zmian opon albo zmiany wszsycy w tym samym czasie, tak samo z paliwem.
 
Każdy sportowy samochód ma miec silniki V8 V6 R4 wszystkie doładowane nie beda już produkować V10 i V12;) a juz napewno nie W16...
Takie przepisy wszyscy sie pluja o zatruwanie srodowiska a przeciez takich Lambo V12 które jezdza po europie to można na palcach jednej reki policzyć...
 
Przepisy sa chore. Tak jak z kwestia zarowek 100W. Debilzim suatwodawcow nei zna granic. Kupie sobie 10 zarowek 40W i bede mial 400W i co? ALbo wlacze farelkę 2kW na 10 minut czyli tyle ile zarowka 40W by siwecila ponad 8 godzin...
A wszytko to imie nowej religi XXI wieku - ociepleniu klimatu, wyimaginowango problemu wytworoznego przez garstke bankierow , przepchnietego w UE by doic nas dodatkowo z kasy. Temat szeroko znany i omawiany.
 
Wszsytkie bolidy powinny byc identyczne. Inaczej trudno mowic o sportowej rywalizacji. NIe powinno byc zmian opon albo zmiany wszsycy w tym samym czasie, tak samo z paliwem.
Co ty w ogóle wygadujesz??
Przecież to było by nudne jak flaki z olejem... Boskerowi tez powiesz ze ma miec tyle samo wzrostu,wagi i pi**y w łapie co jego przeciwnik bo dopiero jak cos jest identyczne to jest ciekawe?
O to własnie chodzi rywalizacja konstruktorów kto zbuduje lepszy bolid,zmiana opon którzy mechanicy beda najlepsi.
 
Mowie jak jest. Wtedy by sie okazało kto jest najlepszym KIEROWCA a nie malpa siedzaca w kokpicie.
Teraz formuła jeden opiera sie na obliczeniach i komputerach nie to co 25lat temu:)
Każdy jest wybitnym kierowca a co jak co ale Vettel to naprawde swietny kierowca;)
To niech siądą do symulatorów, idealne warunki dla każdego ;)
I to też robia-rFactor pro:)
 
To ja juz wole indy 500 z furami na gaznikach i ogolnie klasycznej, topornej konstrukcji. Przynajmniej cos sie na torze dzieje :D
 
Wtedy by sie okazało kto jest najlepszym KIEROWCA a nie malpa siedzaca w kokpicie.

Niestety to nie jest konkurs kierowców ale całych zespołów. Kierowca jest jedną z wielu figur w tej grze, ważną ale nie jedyną.

Ja bym ich pogonil do normalnej roboty, bo F1 to korupcja, wielkie miliony i zerowanie na kibicach a tu chodzi tylko i wylacnzie o kase a nie o sport.

To prawda :( . Rywalizacja na tak wysoki poziomie technicznym wymaga ogromnych nakładów, setek ludzi pracujących przy konstrukcji auta. W sumie można by to potanić ale to nie będzie już formuła 1. Jak chcesz oglądać wyścigi "po taniości" to masz GP2 , formułę renault albo gokarty. Tam są faktycznie bardziej wyścigi kierowców.

Ludzie chcą formuły 1 właśnie dlatego, że taka jest, najszybsza, najbardziej zaawansowana, skupiająca najlepszych kierowców i oczywiście najdroższa :). Na wyścigi gokartów nikt nie zapłaci po 100-200 eurasów za zwykły bilet nie mówiąc o jakiś lepszych sektorach czy vipach. Płacą bo chcą to oglądać.

Teraz formuła jeden opiera sie na obliczeniach i komputerach nie to co 25lat temu
Każdy jest wybitnym kierowca a co jak co ale Vettel to naprawde swietny kierowca

Otóż to. Teraz 80% sukcesu to szybki, niezawodny bolid. Teraz nawet najlepszy kierowca ze stawki nie odrobi 1 sek straty swojego bolidu na okrążeniu. Różnicę między kierowcami widać, szczególnie w obrębie jednego teamu ale jeszcze większe różnice widać miedzy bolidami.

Czasem jednak są wyścigi kiedy kierowca robi różnicę i taki wyścig ogląda się z przyjemnością jak np ubiegłoroczny wyścig w Kanadzie gdy w bardzo trudnych warunkach, Button jadąc przez jakiś czas na ostatniej pozycji potrafił ostatecznie przedrzeć się na przód a na przedostatnim czy ostatnim odkażeniu zmusić Vettela do błędu i wygrać.
 
Yoshi_80 i jak, pytałeś Ojca o ten ceramizer? :)

Mam za to inną zagwozdkę:

W katalogu producenta samochodu mam zaznaczone że do mojego silnika zalecane są świece BCP5ES czyli bez rezystora odkłuceniowego, natomiast myślę o zastosowaniu BCPR5ES czyli z rezystorem. Czy wpłynie to na pracę silnika? Jaką rezystancję ma świeca bez rezystora, a jaka z rezystorem? Chcę to wiedzieć, bo dokładnie rozpatruje cały układ zapłonowy. Co ciekawsze w nowszych modelach silników tego samego producenta stosowano już wersje z rezystorem.

Napisałem wczoraj do NGK maila w tej sprawie, ale milczą - może dlatego że jest weekend.

Linki do świec:
BCP http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-p...K_BENZINER/RENAULT/R+19+PHASE+2/BCP5ES/15712/

BCPR http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-p.../PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/106-1/BCPR5ES/14460/
 
Znalazłem w necie :) Szkoda że nie ma zdjęć wnętrza.

6228034590_9aca228563.jpg

http://www.flickr.com/photos/37716624@N06/6228034590/in/photostream/
6227501737_e7dbc9359b.jpg

http://www.flickr.com/photos/37716624@N06/6227501737/in/photostream/
6227489317_9610cedbfd.jpg

http://www.flickr.com/photos/37716624@N06/6227489317/in/photostream/
 
Samochód klasa, koła tak jak Paweł wspomniał, nie z tej epoki i nie pasują. BBS szprychowany z szerokim rantem by sie przydał, lub coś topornego.

Ktoś chyba za bardzo zapatrzył sie w alfe z ta rejestracją ;>
 
Powrót
Góra