• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
U mnie na 95% łożysko z przodu padło. Jeszcze nie wiem z której strony ;) Ale szumi jak wściekłe.
A miałem robić nadkola , bo w Mazdach lubi to gnić.
 
Ja kiedyś miałem jaja z łożyskiem, aż wstyd się przyznać ;-) Coś zaczęło mi wyć z przodu. Mówię łożysko się wysypało (wycie narastało wraz ze wzrostem prędkości czyli jak w mordę strzelił łożysko...). Wymieniłem. Jadę do domu wyje dalej ... Q-wa myślę sobie wymieniłem nie z tej strony ... Nic to, może się zdarzyć. Kilka dni później zdemontowałem bagażnik dachowy (belki poprzeczne tylko). No i wycie zniknęło ;-) Okazało się że minimalnie nie dokręcony bagażnik dachowy wyje dokładnie tak samo jak uszkodzone łożysko.
 
Jak jedziemy i skręcamy niestety jest to problematyczne - rzadko biorę zakręty przy 55km/h ( a przy tej prędkości najbardziej słychać) Bagażnika dachowego nie mam.
Inna opcja - skrzynia biegów , osłona katalizatora lub wahacz.
 
Panowie taka sprawa, jeden gość w Vectrze C ma brak poduszki w kierownicy i czy jest opcja wstawić oprnik lub coś aby kontrolka nie świeciła. Wiem że dziwnie brzmi ale jak tak chce....
 
Można dać opornik, tylko trzeba dobrać odpowiednią rezystancję. W przeciwnym razie komputer napisze, że rezystancja za niska. Oczywiście na waszą odpowiedzialność, bo bezpieczne to wcale nie jest.
 
Powrót
Góra