• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
jeszcze nie jezdzilem wiec nie powiem nic o stilo

jezeli "brak ubogiej wersji" u nich oznacza elektryke z przodu, reczna klime i wspomaganie kierownicy to ja podziekuje za takie bajery :/
oj sorki - ma jeszcze duze wygodne fabryczne radio i przesuwana tylna kanape

Jak na Fiata z początku tego wieku to naprawdę osiągnięcie. Fiat słynął z tego że model podstawowy to było gołe auto. Bez wspomagania kierownicy na pewno (choć to jest w zasadzie w większosci zbędne w lekkich samochodach - upowszechniło się kiedy rozpowszechniono maglownice zamiast ślimaków w przekładni kierowniczej i trzeba było konia żeby je uciagnąć). Ale Fiat szedł dalej - nie tylko radia fabrycznie nie montowali ale nawet instalacji antenowej do której można było to radio podłączyć i gniazda zapalniczki (w Fiacie Panda z 2004 roku dawali za to ... popielniczkę :) w postaci takiego zamykanego kubełka do wstawienia w otwór na tunelu głównym ... którego też nie było :) - to znaczy nie dawali plastikowej osłony tunelu ani klapy schowka :) Na wygłuszeniach wnętrza i silnika też potrafili zaoszczędzić.

W 2001-2002 roku Stilo w tej podstawowej wersji z silnikiem 1,6 kosztował około 56tys.PLN w Polsce. I był jak pamiętam o 20-25% droższy od podstawowych modeli konkurencji tej wielkości. Wiec jak na Fiata to była wyraźna zmiana "polityki" marketingowej.
 
Eh, gdyby tylko była kasa..
Zastanawiałem się nad sensem v6 w spiderze. Jednak ze zdjętym dachem nie będziemy zbyt wielkich prędkości osiągać i 150KM z ts-a powinno starczyć.
 
ma ktos pomysl jak otworzyc drzwi gdzie popsul sie zamek?
grzebalem u brata w stilo i z tylu po paru dniach nie da sie drzwi otworzyc :???:
 
Sprawdź jak zdejmuje się tapicerkę. W wielu autach jest kilka wkrętów dostępnych nawet przy zamkniętych drzwiach, a reszta to kołki.

W BMW E39 kilka razy zdarzyło mi się dobierać w ten sposób do zamka(klamka zewnętrzna przestała działać, a klient włączyć blokadę, żeby dzieci nie otwierały same drzwi :P )
 
otwierałem tak swoje auto ;) i 2 kumpli też ;)
fakt że wszystkie sprzed 2000 roku więc nie wiem jak to akurat w tym aucie będzie wyglądać .
 
sprawdzilem boczek - uda sie zdemontowac od srodka. trzeba bedzie tylko kanape zdemontowac bo byloby ciezko spinki wypiac

przejechalem sie w koncu tym stilo. jak jezdzilem wieloma nowymi samochodami, to tym musze nauczyc sie jezdzic na nowo :unsure:
wszystko chodzi dziwacznie lekko, kierownica za wysoko, fotele za wysoko... przynajmniej widocznosc dobra
i mimo 110km to to nie chce jechac! :D
moment ma tak wysoko ze 0-60km/h stara astra go pokona! :D
 
Jakie 110? po 2005 miały podawane 105 z silnika 1,6 16v. a moment maksymalny jak wyczytałem przy 3900obr/min. Co w zasadzie nic nie mówi o właściwościach jezdnych, bo istotny jest jeszcze przebieg momentu. Podają że w mieście pali powyżej 9l. Pewnie jak zaczniesz go wysoko kręcić, to spali z 10-11.

To jest to o czym pisałem. Skłonność Fiata do oszczędzania na silnikach w podstawowej wersji wyposażenia samochodu który aspirował już do klasy średniej (taki wyrośnięty kompakt - w ogóle te kompakty z każdym modelem rosną). Pierwszy model podstawowy miał silnik 1,2 80KM (później 1.4 90KM więc naprawde słabo jak na obecne samochody aspirujące do lepszej klasy).
Myślę ze dopiero pierwsza wersja Diesla 1,9 JTD (tego samego co w Lancii Lybra z ok.2000 roku) by Cie zadowoliła (140KM późniejsze wersje 150KM) - te silniki były bardzo chwalone.
 
Jakie 110? po 2005 miały podawane 105 z silnika 1,6 16v
z glowy podalem...

a moment maksymalny jak wyczytałem przy 3900obr/min.
skoro tak nisko to cos slabo jezdzi. krecilem do 3k tylko i szalu nie bylo


Podają że w mieście pali powyżej 9l. Pewnie jak zaczniesz go wysoko kręcić, to spali z 10-11.
i mysle ze tyle bratu pali. on dynamiczniej jezdzi, a komputer mu pokazuje srednia z trasy 7,8 litra (800km)


Myślę ze dopiero pierwsza wersja Diesla 1,9 JTD (tego samego co w Lancii Lybra z ok.2000 roku) by Cie zadowoliła (140KM późniejsze wersje 150KM) - te silniki były bardzo chwalone.
tak, preferuje diesle. ale tego samochodu to bym raczej nie kupil. predzej poszedlbym w crome - o ile bym sie przyzwyczail do tej dziwacznej pozycji za kierownica :/


ale co by tu nie narzekac - przepasc miedzy astra jest olbrzymia ;) (poza osiagami i spalaniem)
 
Hmm u mnie jest tak. Jazda normalna, niezbyt ekonomiczna ale bez szaleństw ok 6 , jazda spokojna 5.6, ecodriving 5.2 :D
 
Ja w pasku kombi B5 1.9 TDI/ 130KM wycisnalem 1200 kilometrow na 56 litrach (no i wtedy odpalila mi sie rezerwa ;p)
 
To jak sie tak chwalimy to u mnie spalanie z cyklu trasa (autostrada 120km/h) i korki przez miasta. 2 rowery na dachu, 4 osoby w aucie, bagaż pod szybe i każdy coś pod nogami :D 7,41L/100km
honda 1.6 :)
 
Powrót
Góra