• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Woofer na Axx 1010

Rejestracja
Cze 28, 2004
Postów
297
Reakcji
0
Lokalizacja
Rzeszow
Hey Chopy... Zakupilem ostatnio glosiorek AXX 1010 ma byc w samochodziku ( jakim to poinniscie wiedziec :mrgreen: )

Czytalem posty uzywajac szukajki, ale hmm jakos tak nie bardzo to widze. Wiem ze to pompka jak cholera itd.... ale nie chodzi o to...

Moze mi ktos powiedizec w jaka bude jest go najsensowniej upchac ? CHodzi mi glownie o to zeby nie bylo slychac swistow z BR poniewaz sub bedzie nie w bagazniku a w kokpicie....
 
tunel minimum 70mm ale dla pewnosci pobawilbym sie ze szczelinowym.
polozysz go z tylu czy jakos zabudujesz zamiast tylnej kanapy??
 
lipa , ja go miałem na 70mm i bez rewelacji było..
Taki br to jest dobry do jakieś 8', a nie do 10' który takie amplitudy uzyskuje.
Swoją drogą bardziej ciekawi mnie wzmak do tego głośnika w malaczu gdy trzeba cały rok na światłach jeździć...
 
takero, ale wiekszy niz 70mm sie nie zmiesci :neutral:
ja dalem 70mm do Peerlessa R10 i jak byl zamkniety w bagazniku to nie slychac swistow... miedzy innymi dlatego teraz w miare mozliwosci bawie sie w szczelinowe ;)

tez jestem ciekaw jak wytrzyma ten aku :mrgreen:
 
O moje Aku juz sie wy tutaj nie martwcie ;) Da se rde. A swoja droga czy pisalem gdzies ze mam wszystko w tym malcu seryjne ?:P

Czy bedzie zabudwa tylu czy bedzie poprostu lezal nie mam pojecia. Chcialbym zrobic zabudowe ktora mozna w ciagu okolo 5 min zdemontowac.
 
aku jak aku, możesz mieć i od ciężarówki, pytanie czy alternator nadąży ładować...
 
hellrider, czyzbys alternator tez zmienil??;> no bo te 39konikow raczej niewiele poprawi osiagi fabrycznego :razz:
 
No i jak się to przekłada na wydajność prądową ? ;]
Mam nadzieje że masz światła do jazdy dziennej...
 
po zabawie z regulatorem napiecia moze sporo obnizyc prog ladowania aku. na niskich obrotach sporo zyska ale fabryczny alternator z malucha jest calkiem slaby i przy obrotach ok 3,5tys osiaga max pradowa wydajnosc. niepamietam ile to bylo bo juz dlugi czas niemam malucha ale stosunkowo niewiele. z drugiej strony cp602 az tak wiele nie wymaga i powinno spokojnie wystarczyc
 
Max voltage altka teraz mam 17 V seryjnie jest 14,7 V. Jesli chodzi o obroty to ladowanie maxymalne osiaga miedzy 2 a 2,5 tysiaca. Pozatym nie mielismy tutaj gadac o altku tylko o subie :P

Ma ktos moze gdzies sprawdzony projekt skrzyni na szczeliwnowym BR ?
 
hellrider napisał:
Ma ktos moze gdzies sprawdzony projekt skrzyni na szczeliwnowym BR ?
??
A co to za różnica czy br będzie rurą czy szczeliną ?

Lepiej kup sobie pare akumulatorów na zapas, bo będą jak muchy padać...
Pawel S. napisał:
z drugiej strony cp602 az tak wiele nie wymaga i powinno spokojnie wystarczyc
szczególnie że malacz przy samych światłach włączonych nie potrafi aku dołodowywać i co pewien czas trzeba na prostownik z nim ;]
 
Kurde,,, to juz moja sparawa jesli chodzi o kwestie zasilania... nie sadzisz Takuś ?. No wiec juz dajcie temu spokoj.

takero napisał:
A co to za różnica czy br będzie rurą czy szczeliną ?

Bardziej mi sie podoba :mrgreen:
 
takero napisał:
szczególnie że malacz przy samych światłach włączonych nie potrafi aku dołodowywać i co pewien czas trzeba na prostownik z nim ;]
miales malucha?? jezeli byl zadbany to spokojnie pradu starczalo - nie to co na pradnicy :razz:

hellrider, masz zalecana pojemnosci i strojenie wiec odpalaj winisd, kartka + olowek i jazda
 
wojtus napisał:
Co do zalecanego strojenia jest ono dosyć wysokie :/
czyli odpowiednie do samochodu. niema sensu stosowania nizszego strojenia w samochodzie skoro i tak tego bys nie uslyszal a przeciez mozna wykozystac podbicie :P
 
Pawel S., miałem ;]
Ostatnio znów mogłem kupić eleganta , a nawet 2 ,w sumie to tylko na wieś żęby po polach pojeździć, ale jakoś żal mi pól i łąk :P
Jeżdżąc na światłach trzeba było raz na jakiś czas na noc aku pod prostownikiem zostawić bo nie bardzo już rozrusznik chciał kręcić, a teraz wsadź sobie 200w grzejnik do środka w postaci cp602...

hellrider, rób jak chcesz, tylko bądź gotowy na pych malacza zapalać ;]

Co do zalecanego strojenia jest ono dosyć wysokie :/
dobrane na podstawie odsluchów.

Pawel S. napisał:
niema sensu stosowania nizszego strojenia w samochodzie skoro i tak tego bys nie uslyszal a przeciez mozna wykozystac podbicie :P
zdziwiłbyś się jak niski bas można w samochodzie usłyszeć.
Chodzi raczej o to że ten głośnik z niższym strojeniem to mul straszny i nadaje się tylko do hh.
 
Powrót
Góra