• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Zakupy na massdrop

Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjęcia towaru. Jeżeli jakiś sklep stacjonarny przyjmuje zwroty to jest to tylko ich dobra wola. Przepis 14 dni na zwrot dotyczy tylko sprzedaży wysyłkowej i ma za zadanie ochronę kupującego. Oczywiście ludzie myślą że są cwańsi niż ustawa przewiduje i myślą że mogą używać towar a potem oddać. Niestety tak to nie działa. Towar nie może nosić śladów używania i sklep nie ma obowiązku takiego towaru przyjąć. Oczywiście czasem idzie się na rękę klientowi.
 
Klientom trzeba niestety iść na rękę, bo potem są gadki, że w sklepie X same chamy pracują bo nie pozwalają oddać tego co się kupiło a nie przydało... Nawet dzisiaj kolega w pracy mi powiedział, że klient, któremu ostatnio poświęciłem 40 minut na znalezienie wszystkich potrzebnych części, które chciał wymienić z własnej woli bez zalecenia mechanika, przyszedł oddać prawie wszystko, bo jednak nie było trzeba... Oczywiście zwrot nie zostal przyjęty, bo większości z tych rzeczy nie możemy oddać do hurtowni. Ale problem jest taki, że jak się nie przyjmie zwrotu na allegro, nawet w takim przypadku jak pisałem czyli odesłanie bagaznika po 1,5 tygodnia, to ludzie od razu walą negatywami... Bo przecież on ma prawo oddać.
 
Nie na temat...
Niestety prawda jest taka, że niektórzy kupujący są totalnie bezczelni i zwracają ewidentnie używany towar. Na przykładzie firmy żony - art ślubne. Zdarzają się takie osoby, które kupują np personalizowaną poduszkę pod obrączki tydzień przed ślubem a dzień po ślubie już piszą że chcą zwrócić "bo tak". Towar, jest u klienta kilka dni a on zupełnie przypadkiem chce go zwrócić zaraz po uroczystości... Na szczęście w tym wypadku (personalizacja) towar zwrotowi nie podlega ale przy innych towarach musimy przyjmować zwroty i ewentualnie później wykłócać się z klientem i Allegro i udowadniać, że towar był używany a to już jest męka psychiczna.
Możliwość zwrotu jest wg mnie ok i potrzebna przy zakupach internetowych ale w PL te przepisy powinny być jakoś dopracowane.
 
Ostatnia edycja:
Panowie jakbym wiedział, że to taką burze wywoła to bym nie wspomniał o tym. Każdy z Nas,Was ma po części rację zdania są podzielone to zrozumiałe i szanujmy to. Taki rynek, takie prawo na to wpływu nie ma. Jeden sklep idzie na rękę inny nie.

Ludzie są naprawdę bezczelni i z tym trzeba walczyć. Na szczęście na tym forum mam nadzieje nie ma takich "asów" więc nie ma co na sobie psów wieszać.

Na rozluźnienie mogę napisać, że bardzo fajny sprzęcik z tego SMSL M3. Grzeje się już u mnie z tydzień i mogę powiedzieć tyle: dobre wzmocnienie na słuchawkach. Lekko na pierwszym planie bas co akurat lubię. Reszta pasma równa. Fajna scena i dobra stereofonia. Wszystko zaczęło grać dużo bardziej poukładanie. Bardziej ciepłe granie. Głośniki lepiej kontrolowane i mocy przybyło o dziwo spodziewałem się mniej ale jest dobrze. Plus komplet złącz, potek i możliwość zasilania nawet tylko z powerbanka 2A co czyni z tego w pewien sposób mobilne audio. W tej kwocie nie jest źle. karty komputerowe więcej szału nie robią a dac wielkości mydelniczki jest praktyczniejszy ;)
 
Powrót
Góra