Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
W Niemczech taksówki bardzo często pokryte sa taka folią
Potem po usunięciu folii i lekkiej polerce lakier wyglada jak nowy
Głównie myślę nad PLastidipem bo jest sporo tańszy niż folia,
Na dobrze położonej folii nie bedzie nigdzie nic zalegac
ja wyznaje zasade ze tylko nowy lakier
Cały samochód w folii (kombi) to 3-4 koła
Ja również uznaję nowy lakier, zawsze w razie czego można zlikwidować wszelkie ognisko korozji i nie będzie nawet śladu
to dość sporo, jak licząc koszt lakieru 1000zł (zależy też jaki chcesz zastosować ) i usługi u lakiernika np. 500zł lub samemu polakierować(tyle koledze wzięli za robociznę) więc taniej jak folia wychodzi.
csbiczek, a dobra polerka Ci nie pomoże?
Moje zdanie jest takie, ze jesli nie jesteś z tym autem sentymentalnie związany, planujesz sprzedac go za 3-5lat to nie ma sensu pchać sie w nowy lakier. Za fachowe polakierowanie całego auta, zapłacisz kupę kasy, a jak będziesz chciał oszczędzić to jeszcze stracisz na tym jak przyszły potencjalny klient zobaczy że całe auto było lakierowane i to przez Heńka w garażu.
To wolałbym poprawić to co zostało złe zrobione z przodu
Czasami klienci zlecają nam oklejenie samochodu na czarny mat. Głównie Lexusy. Efekt znakomity. Tylko kasujemy klientów na 6000zł. Robi to jakaś firma z Krakowa.