...
tego tematu :
http://diyaudio.pl/showthread.php/24...t-by-raven1985
Proszę przeczytać powyższy temat przed kontynuacją :)
Nie będę tutaj powtarzał wszystkich informacji (pojemności skrzynek/ strojenie / wytłumianie są takie same )
Ten sam projekt ale z 2 dodatkowymi wysokimi :
http://www.seas.no/index.php?option=...=45&Itemid=462
i
http://www.scan-speak.dk/datasheet/pdf/d2608-913000.pdf
Budka :

Wymiary dla dxt i daytona !
D2608/913000 (HDS ) :
Obudowa wymaga pochylenia o 7-8 stopni !!!!



Opcje tłumika na wysokich (R4)

Cewki powietrzne oprócz tej na basie .
C6 i C8 elektrolity reszta foliowe .
+ na hds oznaczony jest białym mazidłem .
DXT:
Obudowa nie wymaga pochylenia ale niewielkie 1-2 stopnie poprawi zgranie fazowe .



Opcje na wysoki (R4):

Cewki powietrzne oprócz tej na basie .
Cz1 i C8 elektrolity reszta foliowe .
Jak widać filtr na DXT się nieco rozbudował, dlaczego widać na poniższym obrazku :

Zachęcam w (w obu przypadkach ) do zabawy rezystorem w tłumiku R4 .
W DXT nawet niewielkie zmiany rzędu 0.3om potrafią zrobić sporą różnicę
Można DXT nieco ugrzecznić przez zmniejszenie C5 do 5.1 czy 4.7u (wycofuje to nieco zakres 2-4kHz ).
Na koniec .
Krótko: moim zdaniem HDS jest lepszy od DXT ale każda ma coś czego nie ma druga :)
DXT ma świetne charakterystyki kierunkowe i potrafi narysować fajną scenę nawet w trudnych warunkach akustycznych .
Jest jednak dość bezpośrednia i jak by to określić "bezwzględna " , brakuje jej nieco delikatności co niektórych może męczyć .
Jest też dość kapryśna i długo czasu ją "molestowałem" zanim znowu zaczęła mi się podobać
tego tematu :
http://diyaudio.pl/showthread.php/24...t-by-raven1985
Proszę przeczytać powyższy temat przed kontynuacją :)
Nie będę tutaj powtarzał wszystkich informacji (pojemności skrzynek/ strojenie / wytłumianie są takie same )
Ten sam projekt ale z 2 dodatkowymi wysokimi :
http://www.seas.no/index.php?option=...=45&Itemid=462
i
http://www.scan-speak.dk/datasheet/pdf/d2608-913000.pdf
Budka :

Wymiary dla dxt i daytona !
D2608/913000 (HDS ) :
Obudowa wymaga pochylenia o 7-8 stopni !!!!



Opcje tłumika na wysokich (R4)

Cewki powietrzne oprócz tej na basie .
C6 i C8 elektrolity reszta foliowe .
+ na hds oznaczony jest białym mazidłem .
DXT:
Obudowa nie wymaga pochylenia ale niewielkie 1-2 stopnie poprawi zgranie fazowe .



Opcje na wysoki (R4):

Cewki powietrzne oprócz tej na basie .
Cz1 i C8 elektrolity reszta foliowe .
Jak widać filtr na DXT się nieco rozbudował, dlaczego widać na poniższym obrazku :

Zachęcam w (w obu przypadkach ) do zabawy rezystorem w tłumiku R4 .
W DXT nawet niewielkie zmiany rzędu 0.3om potrafią zrobić sporą różnicę

Można DXT nieco ugrzecznić przez zmniejszenie C5 do 5.1 czy 4.7u (wycofuje to nieco zakres 2-4kHz ).
Na koniec .
Krótko: moim zdaniem HDS jest lepszy od DXT ale każda ma coś czego nie ma druga :)
DXT ma świetne charakterystyki kierunkowe i potrafi narysować fajną scenę nawet w trudnych warunkach akustycznych .
Jest jednak dość bezpośrednia i jak by to określić "bezwzględna " , brakuje jej nieco delikatności co niektórych może męczyć .
Jest też dość kapryśna i długo czasu ją "molestowałem" zanim znowu zaczęła mi się podobać

Skomentuj