Witam.
Stoje przed dość poważnym problemem.
Kupiłem rower w sklepie.... za 7500zł.
Po paru godzinach użytkowania zauważyłem wyciek oleju z dampera (amortyzator na środku roweru) i natychmiast to zgłosiłem do sklepu... damper poszedł na serwis, po 3tygodniach dostałem w sklepie damper po serwisie i informacją ze jest sprawny i można na nim śmigać.
Co też zrobiłem jednak nie podobała mi się jego praca i zróciłem sie bezpośrednio do serwisu gdzie się dowiedziałem że:
co mogę w takim wypadku zrobić, do tej ekspertyzy dochodziłem na własną rękę... według serwisu to jest zaniedbanie sklepu że jej nie otrzymałem, produkt dalej mam nie sprawny
Stoje przed dość poważnym problemem.
Kupiłem rower w sklepie.... za 7500zł.
Po paru godzinach użytkowania zauważyłem wyciek oleju z dampera (amortyzator na środku roweru) i natychmiast to zgłosiłem do sklepu... damper poszedł na serwis, po 3tygodniach dostałem w sklepie damper po serwisie i informacją ze jest sprawny i można na nim śmigać.
Co też zrobiłem jednak nie podobała mi się jego praca i zróciłem sie bezpośrednio do serwisu gdzie się dowiedziałem że:
Ekspertyza amortyzatora tylnego firmy Marzocchi ROCO TST R nr 9XXXXX:
• za duża ilość smaru na trzpieniu regulacji tłumienia powrotu – objawy wycieku
• zarysowanie osi (trzpienia) tłumika 8mm powyżej linii uszczelniaczy
• źle spasowane tuleje mocujące – brak odpowiedniego luzu może doprowadzić do uszkodzenia (złamania dampera).
Nie stwierdzono żadnych wad materiałowych i wykonawczych produktu.
UWAGA! Wykonano pełny serwis dampera z oględzinami wszystkich komponentów. Wymieniono uszczelkę o-ring na trzpieniu regulacji tłumienia powrotu oraz sprawdzono funkcjonowanie dampera po zmontowaniu.
Proszę wykonać korektę (wymienić) tulei mocujących, gdyż eksploatacja amortyzatora może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Ze względu na rysę na osi tłumika nie możemy udzielić gwarancji na wykonany serwis.
• za duża ilość smaru na trzpieniu regulacji tłumienia powrotu – objawy wycieku
• zarysowanie osi (trzpienia) tłumika 8mm powyżej linii uszczelniaczy
• źle spasowane tuleje mocujące – brak odpowiedniego luzu może doprowadzić do uszkodzenia (złamania dampera).
Nie stwierdzono żadnych wad materiałowych i wykonawczych produktu.
UWAGA! Wykonano pełny serwis dampera z oględzinami wszystkich komponentów. Wymieniono uszczelkę o-ring na trzpieniu regulacji tłumienia powrotu oraz sprawdzono funkcjonowanie dampera po zmontowaniu.
Proszę wykonać korektę (wymienić) tulei mocujących, gdyż eksploatacja amortyzatora może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Ze względu na rysę na osi tłumika nie możemy udzielić gwarancji na wykonany serwis.
Skomentuj