Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Potrzebuje Alphaville-forever young.flac

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Potrzebuje Alphaville-forever young.flac

Witam.
    Jak w temacie, poszukuje albumu Alphaville-forever young, a głównie piosenki Alphaville-Sound like a melody w formacie FLAC :wink: .
    Jeżeli ktoś ma bardzo byłbym wdzięczny za wrzucenie na serwer, czy linka do piosenek.
    Pozdro.

http://isohunt.com/torrent_details/1...ac?tab=summary

Skomentuj

Ok, a czym ściągacie te torrenty? Kurde ja próbuje bittorrentem i vuze (coś jak azureus) i nic. Ciągle 0 procent. Mógłby ktoś pomóc w tej sprawie? Nie znam się na tym :cry: .

Skomentuj

malyzmc, jaki masz internet? Może po prostu masz zablokowane porty i nie możesz ściągać torrentami ...

Skomentuj

netia 1Mb, a jak to sprawdzi, czy coś?
          A na tym torrencie mi pokazuje, że nie jestem z nikim podłączony (w vuze).
          ajj :cry:

Skomentuj

Na netii można z torrentów ściągać ... Hm... a z rapidshare możesz ściągać?

Wywal firefoxa i zainstaluj opere Tam zobacz, czy da się torrentami ściągać :]

Skomentuj

z klientów zainstaluj utorrent ...
              masz firewala na kompie zainstalowanego? jak tak to dodaj regułe dla torenta, a do neta masz modem czy router? jak router to przekieruj porty :roll:

Skomentuj

Ja mam bitcomet, a co do Neti to jest chyba szajs DSL wiec nie liczcie na wiele połaczen, w tym przypadku max 40połączen gdzie np ja mam 200 albo i 300 na kazde sciaganie :wink: Opery do sciagania torrentow nie polecam...BitComet jest moim zdaniem najlepszy...malyzmc, jezeli Cie interesuje sciągne Ci to i wysle pokolei piosenki mailami, jezeli wysyłac by na o2 to bedą 3maile, jest jeszcze kwestia czy seeduje ktos...jezeli nie to nikt tego nie sciągnie...zaraz sprawdze jakby co napisz na priv pomoge Ci :wink:

Skomentuj

z klientów zainstaluj utorrent ...
                  Też fajny

Skomentuj