Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Aparat fotograficzny

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Aparat fotograficzny

Zawsze szkoda mi było kasy na aparat wolałem przeznaczyć kasę choćby na przetworniki lub coś innego, ale jak długo można żyć bez pstrykacza? :razz:
    Przymierzam się do kupna cyfrówki a że się na tym nie znam i nie mam większego doświadczenia z działu foto więc chciał bym się was poradzić jakie modele są godne uwagi?
    Jak można się domyślać nie chcę jakiegoś zajefajnego - lustrzanki chodzi mi o jak najtańszy aparat cyfrowy tak żeby kliknąć foto tu czy tam, ale żeby foto było "czytelne".

Myślę też że w aparacie nie są najważniejsze piksele (rozdzielczość) a raczej jakość zrobionego zdjęcia dla przykładu mam zrobione zdjęcia iPhonem (2mpx) które wyglądają lepiej niż te zrobione Nokią n95(5mpx)

Reasumując najlepszy z tych najtańszych :wink: Jeśli ktoś chciał by polecić swój model to proszę by może zapodał tutaj foto jak się sprawuje....(chyba 2-3 miniatury wystarczą, 1.dobre warunki, 2. trudne warunki, 3. z lampą lub makro lub coś tam innego )

Pozdrawiam

Jakieś 2 lata temu też miałem dylemat jaki kupić aparat i gdzieś wyczytałem żeby nie kupować tej firmy co produkuje wszystko (wiadomo, co jest do wszystkiego jest do niczego :wink: ). Wybrałem Nikona i nie żałuję

Skomentuj

Ja z mojej strony polecam ci Canon PowerShot A490
      ma on aparat 10 Mpixeli
      3.3x zoom optyczny (jeżeli się nie mylę).
      Nie kosztuje więcej niż 400zł z kartą pamięci razem w zestawie.
      Dam ci radę od siebie, nie kupuj aparatów z zoomem cyfrowym!!!
      Oto zdjęcia: gołąb był robiony pod słońce dla tego taki ciemny, a kolega z szambiarką był oddalony o jakieś 100-parę metrów i robiłem mu zdjęcie na połowie zooma.

Skomentuj