Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przenośny odtwarzacz dźwięku...

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Przenośny odtwarzacz dźwięku...

Witajcie kochani

Potrzebuje odtwarzacza dźwięku, wstępnie powiedzmy że MP3.
    Jestem totalnie zielony w tym temacie, nie wiem co szukać , pod jaka frazą, za bardzo też i nie wiem gdzie... zwracam się więc o pomoc

"Tylko ipod" takową dotychczas, krotka i stanowczą odp. dostałem od znajomego, i tyle w temacie.
    iPod = ~800zł = za drogo. Potrzebuje coś co "GRA" w dosłownym tego słowa znaczeniu, a nie kosztuje ponad parę setek; do biegania, na trening i z powrotem, tylko tyle.

Proszę o pomoc; niczym gąbka gotów by wchłonąć każdą rozsądną propozycje (dźwiękowo musi być bez zarzutów)...

Pzdr ir0n :*

od siebie polece Sandisk Sansa Clip +
    mam takowy z soundmagicami es 18 i dzwiek jest naprawde dobry. Odtwarzacz tani, dobry i po odblokowaniu glosny, ale radze nie kupowac na allegro tylko gdzies w sklepie niedaleko miejsca zamieszkania, bo trafia sie sporo odtwarzaczy tzw "refurbrished", ktore lubia sie popsuc.

Skomentuj

Zamieszczone przez kqoo Zobacz posta
      od siebie polece Sandisk Sansa Clip +
      jezeli nie ma byc jakis wyszukany z brzmieniem to popieram
      kupilem 2-3 lata temu dziewczynie i nadal bym kupil to samo

Skomentuj

Również polecam Sandisk Sansa Clip+, jeżeli nie zależy Ci na dużej pojemności, to optymalny moim zdaniem jest 4Gb. Zawsze możesz włożyć dodatkową kartę micro SD, nawet 16Gb.
        Po wgraniu RockBoxa to maleństwo dostaje equalizer o niezwykłych możliwościach. Dźwięk przy wyłączonym EQ neutralny i na dość wysokim poziomie. U mnie grał z Sondmagic E10 (brdzo dobre połączenie) i teraz z Brainwavz M3 .

Skomentuj

Zamieszczone przez kqoo Zobacz posta
          po odblokowaniu glosny
          Mógłbyś coś więcej napisać?

Skomentuj

Zamieszczone przez marian Zobacz posta
            Rockbox?

Zamieszczone przez ir0nhide Zobacz posta