Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

a'la Amati

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

[2-drożne] a'la Amati

Witam
    Na razie są w trakcie realizacji ale jak skończe to podzielę się zdjęciami i wynikami odsłuchów
    głośniki to tonsil gdn 20/60/3 na lini transmisyjnej gdm18/80/1 i visaton 25gffl

daj fotki na imageshack

Skomentuj

co to znaczy?
      jestem początkującym forumowiczem

Skomentuj

http://www.imageshack.us/

Skomentuj

hohoho ale to bedzie piękne nie no az sie koncowego efektu doczekac nie moge
          a jesli moge cos zasugerowac to fornir lakierowany lakierem fortepianowym takim zeby sie byłyszczał maxymalnie :) normalnie hajend bedzie :]

Skomentuj

gdzies ty sie chlopie uchowal przed nami tyle czasu ???

no no no slowa uznania naprawde
            podejzewam ze efekt wizualny napewno bedzie powalajacy !
            Gratulacje i powodzenia w dalszej pracy

Skomentuj

Ulalala
              Stolarka pierwsza klasa, wielkie uklony, zdolne rece masz, chlopie

Skomentuj

Podoba mi sie. Ja bym jeszcze zaokraglil rogi na przedniej scianie :) Ale jak kto woli :] Tak jak wszyscy jestem ciekaw koncowego wyniku.

Robiles szkielet do tego ?

Skomentuj

super !! - buda juz prezentuje sie pieknie ze wzgledu na ksztalty

i jeszcze tonsile :) - mam do tej firmy stosunek emocjonalny :)

Skomentuj

Boki to 6 płyt hdf 3 mm gięte na prasie. Teraz są oklejone fornirem klonowym. tył i przód wykonane ręcznie tylko otwory i podfrezowanie na cnc będą lakierowane na czarny połysk (fortepianowy) boki ciemny bordo wpadający w brąz też w połysku.
                    A przód po przyklejeniu będzie miał zaoblone krawędzie

Skomentuj

Nie no normalnie szok....zaje..... ale to bedzie super wygladało jak ci to wszystko wyjdzie czy ty przypadkiem nie jestes z zawodu stolarzem???bo na "amatora" zrobic taka obudowe MOJE uznanei naprawde :)))
                      pozdrawiam

Skomentuj

Stolarka super !!
                        Gratulacje!!