Witajcie!
Wreszcie postanowiłem porządnie nagłośnić swojego Opelka, chociaż było już w niej troche różnego nagłośnienia, nawet i 1500W rmsu
Ale teraz poszedłem w trochę inną stronę, stawiam na jakość.
W Planach:
1. Wygłuszenie całego samochodu - drzwi, podłoga, bagażnik, dach, a także pod deską rozdzielczą - jak nie wystarczy, to od strony silnika + maską *
* ale to w późniejszej kolejności, bo na razie muszę zreperować podłogę. Ople tak mają...
2. Poprowadzenie nowej instalacji, postaram się o oddzielny + i mase.
3. Usunięcie z tapicerki fabrycznych plastikowych maskownic Opla.
4. Zabudowa bagażnika - w miejsca na apteczkę i po przeciwnej stronie wstawię dwa subwoofery, mam gaz i butlę w kole - tam chce zrobić ładną wnęke - i wstawić wzmacniacz, a pod wzmacniaczem miałbym dostęp do butli.
5. Zrobić coś z tylnią pólką bo ona zatrzymuje 60% basu z bagażnika. Albo skrócić, albo zrobić otwory.
7. Wymienić tłumik na cichy, nie lubię jak pracuje obecny przepalony.
6. Nie przekroczyć 1000zł.
Elementy do użycia:
1. Jednostka sterująca - albo pomęczę sie dalej z Alpine CDA-7878R + Zmieniarka CHA-S1214 (mam na razie cha-s604) albo zakupię Alpine CDA-9855R.
2. Wzmacniacz - Sherwood A100x4 2x100W + 250W ( Sprawdzę jak będzie sobie radził Haman Kardon CA260, ale nie pasuje mi on do zabudowy :P )
3. Front zestaw - Faworyzacja pomiedzy CarPower Neoset 165 a Canton Pullman RS 2.16 którego obecnie słucham w domu i zwalił mnie z nóg. Porównam je w samochodzie.
4. Suby - Raveland AXX1010 lub Magnat XTC1200 z większym wskazaniem na AXX'a.
5. Kondensator DIETZ 1uF niebieski.
6. Kable -
Zasilające: Caliber 25mm2 mam 6 metrów plusa i remote.
Sygnałowe: Eagle Cable na front, na tył mam Dietza RIO, i Caliber'a.
Głośnikowe: Oehlbach i Procaby.
7. Maty - Zastanawiam się ciągle pomiędzy GMS i APP. Po kalkulacji m2 wychodzi że gms jest jedynie droższy o 12% a jakościowo na pewno lepszy raczej w jego stronę się skłonie.
Jutro zaczynam działać, zaczynam od front drzwi. Będzie foto relacja
Wreszcie postanowiłem porządnie nagłośnić swojego Opelka, chociaż było już w niej troche różnego nagłośnienia, nawet i 1500W rmsu

Ale teraz poszedłem w trochę inną stronę, stawiam na jakość.
W Planach:
1. Wygłuszenie całego samochodu - drzwi, podłoga, bagażnik, dach, a także pod deską rozdzielczą - jak nie wystarczy, to od strony silnika + maską *
* ale to w późniejszej kolejności, bo na razie muszę zreperować podłogę. Ople tak mają...
2. Poprowadzenie nowej instalacji, postaram się o oddzielny + i mase.
3. Usunięcie z tapicerki fabrycznych plastikowych maskownic Opla.
4. Zabudowa bagażnika - w miejsca na apteczkę i po przeciwnej stronie wstawię dwa subwoofery, mam gaz i butlę w kole - tam chce zrobić ładną wnęke - i wstawić wzmacniacz, a pod wzmacniaczem miałbym dostęp do butli.
5. Zrobić coś z tylnią pólką bo ona zatrzymuje 60% basu z bagażnika. Albo skrócić, albo zrobić otwory.
7. Wymienić tłumik na cichy, nie lubię jak pracuje obecny przepalony.
6. Nie przekroczyć 1000zł.
Elementy do użycia:
1. Jednostka sterująca - albo pomęczę sie dalej z Alpine CDA-7878R + Zmieniarka CHA-S1214 (mam na razie cha-s604) albo zakupię Alpine CDA-9855R.


2. Wzmacniacz - Sherwood A100x4 2x100W + 250W ( Sprawdzę jak będzie sobie radził Haman Kardon CA260, ale nie pasuje mi on do zabudowy :P )


3. Front zestaw - Faworyzacja pomiedzy CarPower Neoset 165 a Canton Pullman RS 2.16 którego obecnie słucham w domu i zwalił mnie z nóg. Porównam je w samochodzie.


4. Suby - Raveland AXX1010 lub Magnat XTC1200 z większym wskazaniem na AXX'a.


5. Kondensator DIETZ 1uF niebieski.

6. Kable -
Zasilające: Caliber 25mm2 mam 6 metrów plusa i remote.
Sygnałowe: Eagle Cable na front, na tył mam Dietza RIO, i Caliber'a.
Głośnikowe: Oehlbach i Procaby.
7. Maty - Zastanawiam się ciągle pomiędzy GMS i APP. Po kalkulacji m2 wychodzi że gms jest jedynie droższy o 12% a jakościowo na pewno lepszy raczej w jego stronę się skłonie.
Jutro zaczynam działać, zaczynam od front drzwi. Będzie foto relacja

Skomentuj