Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Totalnie zielony chce sobie zmontować głośniki

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Totalnie zielony chce sobie zmontować głośniki

ok, do rzeczy, zauważyłem że produkty fabryczne są bezsensu i chcę sobie sam zrobić głośniki. jestem całkiem zielony w temacie elektroniki i tym bardziej akustyki, więc chciałbym się zapytać, czy jest jakiś sprawdzony, popularny projekt kolumn oparty na ogólnie dostępnych podzespołach. chodzi mi o to, by złożyć w znośnej cenie (wszystko do 400-500zł) przyzwoicie grające monitorki/małe podłogówki do małego pokoiku. nie mam czasu ani chęci na ponowne uczenie się fizyki, po prostu chcę zaoszczędzić. jak mówiłem nie znam się na teorii, ale zbudować skrzynie, i wsadzić tam gotowe bebechy potrafię. straszny ze mnie leń, no ale cóż.

no do rzeczy - powinny to być jak najbardziej uniwerrsalne kolumny z naciskiem na rock, ale pojawiają się rzeczy akustyczne, jazzowe, też metal i czasem elektronika więc no nie ma bata musi to być coś 'do wszystkiego'. w tej chwili mam amplituner denona dra 345R, wiem, nie jest to jakiś wypas, ale na moje słuchanie wystarczy, bo moje obecne kolumienki to chyba jednak najsłabszy element 'toru', więc ich wymiana na pierwszy ogień pójdzie.

tak więc drodzy doświadczeni koledzy, przeglądam to forum i widzę tylko autorskie projekty których nie ma jak posłuchać itd., więc po prostu proszę o jakieś w miarę popularne a dobre rozwiązanie - wystarczy mi jak będą grać jak sklepowe kolumny za 1500 zł

macie jakieś dobre rady??

wiem, jest pełno projektów na zagranicznych stronach, ale raz że są w obcych językach, po drugie na tak samym poziomie ogólności jak wasze profesjonalne rozkminy (co laikowi nic nie mówi), no i nie wiem jak z zakupem głośników, innych części - wolałbym jakiś patent oparty o warunki naszego rynku, tak, żebym mógł pójść z gotową listą zakupów do sklepu, i wrócić ze wszystkim do domu, a nie szukać czegos po aukcjach.