Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki glośnik do subwoofera?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jaki glośnik do subwoofera?

Witam
    Mam w planach "zrobić" suba, tyle, że nie wiem jaki głośnik dobrać....
    Cena jaką chcę na niego przeznaczyć to ok. 200zł "może być jakiś mało używany" żeby nie był "podjechany" :lol:
    Ma być on wykorzystywany do oglądania filmów i i muzyki :razz:
    pokój to ok 25-27m2

P.S Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość :razz:

Z góry dzięki :smile:

Karol22m, 200zł na całego suba ?

Skomentuj

Ja się nie znam ale w tej kwocie ciężko będzie ci kupić dobry głośnik ale Paweł S testuje mój głośnik i jak na razie same pozytywne opinie od niego więc może spróbuj tego stxa http://stx.pl/gdn-30-500-2x4-aa.html w sumie 150zł to cena wg mnie bezkonkurencujna jak na takie możliwości jakie on prezentuje i co potwierdza Paweł....

Skomentuj

200 zł na sam głośnik
        dlatego piszę że może być coś mało używanego .... :wink:
        chcę się was poradzić jakie głośniki by pasowały, może ktoś jakieś okazje upatrzył na allegro lub coś... :razz:

Skomentuj

Ma to byća sub aktywny czy pasywny?

Skomentuj

Aktywny.....
            co do głośnika to zastanawiam się nad 10 lub 12 cali...
            jaki lepszy na taki pokój ?

Skomentuj

Weź kolego lepiej dozbieraj jeszcze kasy i wtedy się odezwij, za 200zł to możesz sobie mfd + fornir+ lakier przeznaczyć może i na klej starczy.
              Wszędzie był, wszytko widział, na wszystkim się zna...
              Wulgarny, przemądrzały to właśnie ja.

Skomentuj

Karol22m, a masz już wzmacniacz ?
                Zdajesz sobie sprawę ile taki kosztuje ?

Skomentuj

Osobiście ja jak bym nie miał ponad 1000zł na wszystko to bym nie zaczynał nawet planować.

Skomentuj

widzę, żeby robić suba waszym zdniem trzeba mieć ok 1500 zł
                    pisze że chcę przeznaczyć ok 200 zł i na sam głośnik a o reszcie nie mówiłem....