Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budowa Subwoofera

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Budowa Subwoofera

Witam wszystkich uzytkownikow , otoz mam taki problem zakupilem na stronie STX'a głosnik estradowy GDN-38-400-4-se , wszystko bylo ok , do czasu liczenia obudowy, w programie wychodziło że musi miec 733,4 l , ale zaraz to przecierz ok.1/2 mojego pokoju , wiec okazalo mi sie to nie mozliwe. jako ze jestem laikiem zrobilem skrzynie 80l i strojenie 38 Hz , męczyłem sie ok. 2 dni , a gdy juz przyszla ta chwila odsłuchania bylem kompletnie niezadowolony i sie bardzo wkurzyłem... Głosnik nie wydaje niskiego , miekkiego basu tylko takie "walenie" i buczenie , przy niskiej głosnosci jest nawet ok , tyle ze jak dam troche głosniej no to problem sie powtarza, i teraz moje pytanie , czy któś na tym forum jest tak łaskawy aby obliczyc mi tą obudowe pod ten głosnik , lub doradzic co do tej obudowy co mam??
    z góry dziękuje za wszystkie odp, nawet jesli bd nie grzeczne w stosunku do mnie , aha i prosiłbym o nie wypisywanie komentarzy typu , poszukaj na forum , lub google nie gryzie
    pozdro.

Moze napisz do STX z zapytaniem jaka obudowe polecaja dla tego glosnika. Napewno cos podpowiedza. Poza tym ten glosnik musi sie docierac przez jakis czas. Byc moze masz za slaby wzmacniacz?

Skomentuj

do STX pisałem , tyle ze mają przerwe i odp dopiero kolo 10 lipca , a wzmacniacz , niewiem moze i tak , ale głosnik gra głosno więc nie sądze , a pozatym podłaczalem pod koncowke mocy z korektorem i tez tak było... , a cos wiecej o tym docieraniu?

Skomentuj